• Ann70

Söker likasinnade!!

Hej alla!
    Jag är en 39 årig varannanveckas mamma med en dotter på 5 år, bor i Järfälla, Stockholm.  Söker likasinnade för att träffas, med och utan barn, fika, leka, resa, umgås etc etc!  Jag har min dotter ojämna veckor, mån till mån. 
    Hoppas ni hör av er!
    A.

• Svar på tråden Söker likasinnade!!
  • VonDrufva

Hej! Jag finns, men i Uppsala.
    Det är en bit va? :)
    Min tjej är född -03

• Tindrisen

Hejs... jag bor i Hässelby, inte så långt bort!!  Min dotters pappa bor strax utanför Gbg å hon är där då och då..  Hur går livet att ha barnen varannan vecka?? 
    Jag tycker det kan vara kämpigt med bara en helg men det e väl för att jag har för lite att göra när jag väl e barnfri haha
    Kanske hörs vi, det vore kul!!

• Ann70

Hej VonDrufva och Tindrisen!  Hoppas allt är väl!  Uppsala är inte så långt bort, är du i sthlm ibland?  Hässelby är ju lite närmare, vore jättekul att hålla kontakten och träffas!  Hoppas vi hörs snart igen!  A.

• Tindrisen

Hej hallå! 
    Ja absolut skulle det vara kul att ses!
    Ha det super

• SusanneG

Hallå där! Här också en ensamstående, boendes i Södertälje. En bit bort alltså...
    Har en dotter på snart 10 månader på heltid och en son på strax 5 år på deltid.

Känner mig ensam ibland då jag tycker att alla vänner har försvunnit sedan min separation. Inte så kul...
    Så jag är verkligen öppen för att träffa nya vänner!

Svar på tråden Söker likasinnade!!