• Anonym (Så Singel :P)

Erotiska böcker

Tips på riktigt bra erotiska böcker för kvinnor, Gärna som man kan hitta på bibloteket?

Vet ni nån bra?

Även tips på bra erotiska filmer?

• Svar på tråden Erotiska böcker

*Puffar bara lite*

• Kärleksknop

Det vore ju bra om du berättade lite vad du vill läsa för typ av erotik, det är ju inte säkert att alla kvinnor gillar samma. Jag gillar tex. noveller där kvinnorna blir bundna, smiskade och hårt påsatta. Det är ju knappast för alla  

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.

Jag är öppen för alla förslag! {#lang_emotions_smile}

• Kärleksknop

Catherine M:s sexuella liv är en sexuell biografi av Catherine Millet som tycker om att delta i gruppsex t.e.x.

Var väldigt försiktig med Vertigos erotiska litteratur, det som hyllas av litteraturkännarna är inte alltid vad man själv finner upphetsande. De elvatusen spöna verkar när man läser om den som en kvalitetsbok, men innehållet är vidrigt med torterande, mördande och sex med liken där offren både är vuxna och små barn. Det fyller säkert en litterär plats, men är inte vad som självklart platsar som erotik för andra än specialintresserade {#lang_emotions_throwup}

Henry Miller har en hel del sexuellt innehåll i sina böcker.

Annars, har du tittat på sexnoveller?

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Agapi

agent provocateur har släppt ett par erotiska böcker. jag har "bekännelser" och "hemligheter" som är två novellsamlingar. Tycker dom är riktigt bra.  Finns att köpa på adlibris tex.

Nu kom jag på vad jag sucktar efter!
    Riktigt passionerad kärlekshistoria med Kan-inte-leva-utan-dig-kärlek, fast ingen otrohet i  och inget dåligt slut som om dom inte får varandra, om det går. Kärleks passionerat drypande hett med lite snusk in i mellan :P

Något sådan, fast jag kommer läsa det ni föreslår ändå.
    Novell har jag aldrig läst men det får jag ta och ge mig på med då :)

• Anonym
    Anonym (Så Singel :P) skrev 2010-03-07 16:22:55 följande:
    Nu kom jag på vad jag sucktar efter! Riktigt passionerad kärlekshistoria med Kan-inte-leva-utan-dig-kärlek, fast ingen otrohet i  och inget dåligt slut som om dom inte får varandra, om det går. Kärleks passionerat drypande hett med lite snusk in i mellan :P Något sådan, fast jag kommer läsa det ni föreslår ändå. Novell har jag aldrig läst men det får jag ta och ge mig på med då :)
    Den typen av "litteratur" hittar du i vilken kiosk som helst. 
    Anonym skrev 2010-03-07 16:26:02 följande:
    Den typen av "litteratur" hittar du i vilken kiosk som helst. 
    Hmmm...det är inte porr jag menar och jag vill inte gå till vilken kiosk som helst. Läs mit förta inlägg.

När jag ändå är på tråden....Novellerna, finns dom med att hitta på bibloteket?
  • Anonym
    Anonym (Så Singel :P) skrev 2010-03-07 16:30:45 följande:
    Hmmm...det är inte porr jag menar och jag vill inte gå till vilken kiosk som helst. Läs mit förta inlägg. När jag ändå är på tråden....Novellerna, finns dom med att hitta på bibloteket?
    Jag förstod det. Av dina önskemål att döma så vill du läsa Harlequin böcker. Sådana säljs i kiosker. 

Fast jag skulle inte våga gå till en kiosk, Bibllan känns mer anonym..

Men tack jag ska kolla upp det! :)

Några fler tips någon?

• Anonym

Men alltså, köper du Harlequin böcker så kommer ingen att höja på ögonbrynet (mer än möjligen åt din kassa litteratursmak), ingen kommer att tro att du är pervers eller så.

Annars får du väl långa Grottbjörnens folk på bibblan. Där blir Ayla påsatt av neandertalare. Senare träffar hon Jondalar som är cromagnonmänniska som hon själv, de knullar också. Jag gillade böckerna (det är en serie) när jag var ung tonåring. 
  • snillis

Venusdeltat av Anais Nin.

Korta erotiska noveller av blandat slag.
  • Agent 355

tycker det är svårt att tipsa eftersom det är så individuellt vad man finner erotiskt (eller bara tråkigt, äckligt etc). själv har jag inte fastnat för klassiker som Anais Nin eller Miller, som ju finns på bibblan vilket du önskade. tyvärr inte heller för det mesta annat jag kommit över (boken om scheiken som hade kvinnor som ston i ett stall ska vi bara inte tala om).

men något som jag tror skulle passa enligt dina kriterier är böcker av emma holly (finns på adlibris.se) om du inte ogillar att läsa på engelska förstås. på svenska hittade jag en Fallen Ängel av en Cherry Pickford lite romansdekare med snusk om det kan vara nått...
    (eller sexnovell.se som någon ovan föreslog)

annars föreslår jag att du kan kolla upp fanfiction, kvaliteten är oherhört varierande men om du har tur kan du hitta något du verkligen gillar (googla; fanfic + nc17 + favorit såpan/boken/filmen).

länk till adlibris erotiska skönlitteratur:

• snillis

Erika Jong skrev ju hyfsat erotiskt. "Rädd att flyga" är nog lite så som jag tänker mig att du är ute efter. 

Svar på tråden Erotiska böcker