• kvinnan47

Vad hände med Emma Englund ?

Vad hände med Emma Englund?
    Jag har följt hennes bloggg och ingenting sedan barnet kom.
    Någon som vet ?

• Svar på tråden Vad hände med Emma Englund ?
  • vackrastarflow

vem är Emma Englund?

• Ladybird12

Bonde söker fru Emma som gifte sin med Magnus.
    Jag följer också hennes blogg och har läst i tidningarna att dom fått en flicka.
    Men ja hade ju hoppats på att hon skulle hinna uppdatera sin blogg nån gång ibland. Hon bloggade ju rätt flitigt innan.

• Jennie H

Hon har fått en flicka och bilder kommer i hänt extra i veckan som kommer tror jag. Allt har gått bra och hon ska snart börja blogga igen. Antar att de inte får lägga ut bilder ännu pga tidningen...!!!

• längtar och väntar
    Jennie H skrev 2010-03-07 19:53:14 följande:
    Hon har fått en flicka och bilder kommer i hänt extra i veckan som kommer tror jag. Allt har gått bra och hon ska snart börja blogga igen. Antar att de inte får lägga ut bilder ännu pga tidningen...!!!
    Shit vad pinsamt att sälja sig så till en tidning.. Stackars barn!
  • Mosaik31
    Jennie H skrev 2010-03-07 19:53:14 följande:
    jösses stämmer det så har hon sjunkit riktigt lågt

vore bättre om hon hade fortsatt o blogga
    Våga Vägra Facebook!
  • Jennie H

Tror absolut att det är så, tror till och med att tidningen finns ute nu! Ska bli kul att se bebisen!

• PilboNasse

jag läser oxå emmas blogg och jag tror att hon inte får lägga ut bilder och sånt än för att "hänt extra" ska komma ut med dom första bilderna.. på FB har hon inte heller berättat om bebisen,, inte ens namn.. ni får vänta så kommer det nog information snart!

• Naimisen
    längtar och väntar skrev 2010-03-07 19:54:48 följande:
    Shit vad pinsamt att sälja sig så till en tidning.. Stackars barn!
    Tror inte hennes lilla bebis tar någon större skada. Och det är som hon säger själv, hade hon lagt upp bilderna själv hade tidningen ändå snott dom. Varför inte öppna ett konto till hennes dotter och starta ett sparande?
    Det är väl hennes och Magnus beslut. Varför lägger folk så mycket energi på det?
    E väl snarare isåfall dom som köper Hänt Extra pga av bilderna som är lite pinsamma.
Svar på tråden Vad hände med Emma Englund ?