• Caprifolium

Tips oå sexställningar!! ;-)

Har en ny pojkvän och vi har haft sex en del men redan nu känns det som att jag vill variera mer... vad finns för ställningar egentligen?

Har ni några heta tips på hur man hottar upp kvällen?

• Svar på tråden Tips oå sexställningar!! ;-)
  • Little M

Missionären
    Skeden
    69:an
    Bakifrån
    Rida
    Rida baklänges alltså man sitter med ryggen emot hans ansikte, den är ganska bra..Då kommer han extra bra åt att massera brösten o så! :)

• Anonym (Mums!)

Provade en ny variant i gårkväll, och det var en höjdare kan jag lova? Utgå från missionären men tjejen ligger halvvägs utanför sängen med överkroppen och en kudde under rumpan så det blir en ordentlig lutning på kroppen, för att göra det ännu bättre upp med benen i luften, då var det nära kan jag lova, mums! Killen kom verkligen åt G-punkten såhär. Var bland det bästa jag har prövat, super ända tills jag höll på att åka i golvet? Hihi!

• Anonym (me)

Jag har väldiga problem med en sak... Min kille brukar alltid "sätta upp mina ben", hajjar ni?, så att han ska komma in lite längre (i missionären)...och jag har alltid tyckt att det varit underbart...men nu, ajaj, inte skönt alls, får nästan panik! Vi har ju inte haft så mycket sex på sistone, kanske därför? Nånn som vet?

Annars är missionären min favvo, och rida så man får bestämma lite själv

• Taffer

Ja, misionären é en favorit även här. Men får väl försöka komma på några andra andra ställningar som inte trycker så mycket på magen, nu när man väntar barn!

• Älskarlivet

Allra skönast för mig är när jag ligger ovanpå killen. Enda sättet för mig att få orgasm....

Killen på knä på golvet, jag i sängen på rygg...så får han styra "in&ut"

• Meddelande borttaget
  • Anonym

i går provade vi en ny... jag låg på rygg (nästan helt) med båda benen rakt upp i luftet ungefär vid hans axlar... sen så böjde han mig liksom åt sidan så jag hade halva rumpan upp åt och ena ryggsidan mot honom liksom... så jag var lite vriden Svårt att förklara men skönt var det.

• Anonym

Jag tycker om när vi liksom sitter ihop. Både han och jag sitter upp med ansiktena mot varandra och har benen bakom den andre. Fattar ni? Mysigt....

• K J N

Doggy är min absoluta favorit.

• cii

ANONYM 5316190 Det är helt jävla underbart =]

• cii

Älskarlivet - Inte mig du skrev till men jag svarar ändå =) hehe.
    Du höjer ju bara kroppen och sen trycker man ner tillsammans igen! SKITMYSIGT =) Sedan så kan man ju lägga armarna bakom sig och lyfta på rumpan upp och ner (svanka sig typ)

• Nadjis

Stående bakifrån i duschen mot väggen.. funkar även för gravida om man står mot ett hörn..

• cii

Benen runt honom =) Ja det är j*******vligt mysigt =) Där snackar vi närhet och intimt!

• Legewiel

En favorit: kvinnan på rygg, mannen ligger på sida vid hennes högra sida. Släng upp ditt högra ben över hans höft, så han kan komma in i dig. Han har handen över eller under ditt ben (vilket som känns bekvämast) och kan smeka dig. Ni kan variera mellan att ligga tätt tillsammans, eller längre ifrån, nästan så ni ligger i 90 graders vinkel och bara sitter ihop med underliven! Med det senare rekommenderas (om man är vig) att man slänger det högra benet så högt upp man kan mot hans axel, nästan som i spagat alltså!

Man (kvinnan) får ligga på rygg hela tiden och bara ta det lugnt ( ) och det blir otroligt skönt för båda två!

Svar på tråden Tips oå sexställningar!! ;-)