• Anonym (tittare)

Kåt efter ögonkontakt

Vart går gränsen för hur länge man tittar sin upptagna arbetskamrat i ögonen utan att det kan tolkas som flirt?

5 sekunders ögonkontakt från mannen jag jobbar med vände upp och ner på allt. Kände ett sug i magen och är så oerhört kåt på honom idag. Vi är båda upptagna, men han intresserar mig. Kan detta tolkas som att han attraheras av mig också?

• Svar på tråden Kåt efter ögonkontakt
  • Anonym
    Anonym (tittare) skrev 2010-03-07 01:42:21 följande:
    Vart går gränsen för hur länge man tittar sin upptagna arbetskamrat i ögonen utan att det kan tolkas som flirt? 5 sekunders ögonkontakt från mannen jag jobbar med vände upp och ner på allt. Kände ett sug i magen och är så oerhört kåt på honom idag. Vi är båda upptagna, men han intresserar mig. Kan detta tolkas som att han attraheras av mig också?
    Det är väl snarare hur man tittar :)
  • Anonym (tittare)

Förvisso. Men det finns nog outtalade gränser för hur länge man möter en annan människas blick, eller?

• Anonym

Man kan ju se väldigt kåt ut i blicken {#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym
    Anonym (tittare) skrev 2010-03-07 01:48:13 följande:
    Förvisso. Men det finns nog outtalade gränser för hur länge man möter en annan människas blick, eller?
    Då har jag missat nått. Jag tror inte det finns såna gränser, man kan ju va i helt andra tankar trots att man tittar på någon. Det är hur du reagerar efter ögonkontkaten som avslöjar dina tankar :)
  • Anonym (tittare)

Absolut!! Har just sett mig själv i spegeln. ;)

Denna man är lite speciell och introvert. Oftast ignorerar han mig, men ibland har vi fått sådan kontakt att det känns och gnistrar ett ögonblick. Har ertappat honom med att kika på mig, vilket föranledde en veckas ignorerande från hans sida. Ena stunden tror jag att han är intresserad för att nästa sekund tvivla igen.

• Anonym (tittare)

Jajaja, mina tankar är långt ifrån rumsrena. ;D Skäms på mig snuskiga flicka!

Men jag menar får man sådana impulser från ingenstans? Finns det inte en gnutta chans att han också förgyller det tråkiga jobbet med en oskyldig(?) flirt?

• Anonym
    Anonym (tittare) skrev 2010-03-07 02:04:25 följande:
    Absolut!! Har just sett mig själv i spegeln. ;) Denna man är lite speciell och introvert. Oftast ignorerar han mig, men ibland har vi fått sådan kontakt att det känns och gnistrar ett ögonblick. Har ertappat honom med att kika på mig, vilket föranledde en veckas ignorerande från hans sida. Ena stunden tror jag att han är intresserad för att nästa sekund tvivla igen.
    Du längtar till jobbet, kanske?{#lang_emotions_wink}
  • Anonym (tittare)

Jepp. Önskar helgen tar slut snarast. ;)

• Anonym

Ta men bild på din blick å skicka så kan jag övgöra om den är kåt eller ej {#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (tittare)

Min blick är det absolut ingen tvekan om vad den säger. Det är snarare arbetskamratens blick jag var intresserad av. ;)

Svar på tråden Kåt efter ögonkontakt