Han vill ha ett "öppet förhållande" - jag vet inte om jag pallar...
Jaha då har man träffat på ( o fallit lite smått för) en kille som söker ett "öppet förhållande"...HUR ska jag egentligen "ta" det?
Han har funkat så tidigare det vet jag, han är ingen typisk "relationskille" det har han sagt från början. Jag trodde väl att det kanske kunde ändras med tiden när känslor börjar komma men nej...
Ska jag känna mig mindre värd pga detta? Han har sagt att han tycker om mig jätte mkt men att han inte är "sån".
Hur funkar egentligen öppna förhållanden? Han verkar vilja ha o dela allt med mig men att det är "ok" att ha sex med andra ibland...
Det skrämmer mig, måste jag erkänna. Men jag vill ha honom så jag kanske ska våga testa...
Men vad "bör" man göra egentligen ang när man haft någon annan...jag vill vara helt ärlig köra med öppna kort. Han verkar vara "rädd för att förlora mig" när det kommer fram...Men jag vet ju inte nu hur jag VERKLIGEN kommer reagera om/när jag får reda på att han varit med någon annan. Kanske vill jag då avsluta den sexuella delen av vårt förhållande. Jag vet inte. Men jag vet att jag vill veta när det har hänt så att jag DÅkan fundera på saken. Är väl inte för mkt att begära? Är det ett öppet förhållande ska man väl vara öppen om allt...lr?
Ni som har öppna förhållanden får gärna dela med er av era erfarenheter.
Kanske det bara slutar med att jag blir sårad men jag orkar inte stå emot. Jag vill ha honom det som känns jobbigt är väl att det börjat komma känslor men det verkar som att han inte vill vara utan det heller. Han vill ha ALLT av/från mig men ändå ha möjligheten till sex med andra utan att det ses som "otrohet"...
Jag har aldrig levt så här...våga lr fega det är frågan...