Vad innebär Thaimassage? (Och ska partnern får gå?;)
Min sambo har problem med muskelspänningar etc och vill ha behandling med massage. Bra idé, såklart, men det är just Thai-massage han är intresserad av och jag blir nyfiken på vad det är.
Jag vet att det innebär väldigt mkt kroppskontakt; att den som masserar använder hela sin kropp för att gnugga, trycka, pressa etc.
Det känns tveksamt för mig om det är så kul om en ung tjej använder hela sin kropp för att göra det skönt för min pojkvän - som en del av hennes jobb eller ej... På bilder från Thailmassage ställena här i stan framträder tjejerna (massörerna) ibland i guld-broderade klänningar på hemsidan, och med röda kuddrum i bakgrunden... Hm, vet inte om jag vill att han kryper in där med någon hur professionell hon än är?!!
Jag vet även att det även förekommer oseriös verksamhet; hur vet man vad som är seriöst och vad som slutar med 'happy ending' så att säga....?
Du som vet vad det handlar om: Skulle DU vilja att DIN kille/tjej gick på sådan massage - varför/varför ej...?
Tacksam för all info alla synpunkter.
PS - ska tilläggas att min kille är helt emot prostitution etc och verkar vilja ha just hjälp med sina besvär: frågan är om han söker på rätt ställe....?