Madonna/Hora-syndromet?
Detta riktar sig mer till män, i synnerhet ni män som delar upp kvinnor i två läger: Madonnan och Horan.
Jag har märkt att vissa män sätter sina fruar/sambos/flickvänner på piedestal och har på något sätt svårt att leva ut sina fantasier med sina partners men de har inga problem att leva ut fantasierna med andra kvinnor. Det kan vara simpla saker som analsex men även mer avancerade saker som wetsex. Jag har inte så jättesvårt att förstå varför, hela det där Madonna-kitet har väl mer med känslor att göra. Sin flickvän/sambo/fru som man älskar och kanske har barn med anses kanske för "fin" för att smutsa ner med analsex, vad vet jag? Men min nyfikenhet gäller hur ni ser på "horan"? Tjejen ni kanske sms:ar, mms:ar med eller kanske till och med lever ut era fantasier med? Hon ni vill leva ut de där "snuskiga och perversa" fantasierna med, hur ser ni på henne? Ser ni ner på henne? Om Madonnan är på en piedestal, var sitter då Horan?
Detta gäller alltså bara det sexuella, hur män som delar upp kvinnor i två läger ser på de olika lägrena. Att Horan bidrar till otrohet osv är inget jag vill ska diskuteras i den här tråden, det finns tillräckligt med trådar för sånt. Moraliska betänkligheter kring otrohet osv undanbedes med andra ord.