ostabil pojkvän
Hej på er alla,
Jag har träffat en yngre kill och är kär i honom och jag vill ha honom men jag vet inte om jag vågar satsa mitt liv med honom. Han berättade för mig från början vi träffades hur han hade liv som barndom, fattigdom, föräldraseparation, hans kriminellitet som ungdom... och diskrimenering på jobbet, första flikvännens otroghet. Han har varit depriminerad som ungdom (mellan 20 till 22 år).
Han är uppväxt i Sverige och jag ser honom som en blandning av två nationaliteter.
I dag är han 23 år, han börjar studera igen och hans mål är att läsa på universitetet. Han har slutat dricka alkohol, röka och även han lämnar många dåliga vänner. Han är trött på att gå på krogen... han sa att han gillar familjlivet.. han har en vän som är 62 år och det är den gubben som han litar mest i livet.
Han sa att han älskar mig och vill ha barn och bygger en familjliv med mig. Jag är ju äldre än honom 10 år. Eftersom han har sån bakgrund känner jag mig osäkert att han klar av ett långvarig förhållande med mig. Han sa själv att han är en ostabil kille.
Vad tycker ni om det? ska ni satsa ett förhållande med en sån kille?