• MammaSara80

Tipsa om din bästa camping

Vill ha tips på era bästa campingar. Hela Sverige.

• Svar på tråden Tipsa om din bästa camping
  • miism

HalenBadens camping i Olofström, mysig, ligger fint vid skön Halen, välskött och allmänt trevlig.

• ODS

våra 2 favvocampingar är

Apelvikens camping i Varberg, ligger jättefint o är en bra camping med det mesta man kan tänkas behöva. nära till ett trevligt centrum. Daftö camping i Strömstad. stor camping med massor av utbud o aktiviteter för barnen. Jättefin.

Andra fina campingar är Lysingsbadet i Västervik och Gustavsvik i Örebro.

Älskar min familj-de är mitt allt!!!
  • MammaSara80

Var ligger Olofström? Uppåt neråt?

Apelviken var vi inne på för två år sen när vi skulle boka på västkusten. Men då var det fullt och vi fick ist plats på Getteröns camping. Där trivdes vi så bra så vi åkte tillbaka förra året oxå. Det är verkligen mysigt i Varberg.
    Gillar västkusten mkt.

Strömstad ska nog kollas upp.

Lysingsbadet, ligger nästan lite för nära oss

• miism

Olofström ligger i Blekinge, nära gränsen till Skåne

• La Lola

Ja nu har jag inte så stor erfarenhet men hit vill jag återvända!

www.leksandstrand.se/

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • MammaSara80

Kollade Daftö lite och shit vad dyrt! Men såg verkligen mysigt ut.

Ska kolla Leksand oxå!

• Fjällbruden
    La Lola skrev 2010-03-08 21:55:03 följande:
    Ja nu har jag inte så stor erfarenhet men hit vill jag återvända! www.leksandstrand.se/
    Där har vi varit i två år i rad och ungarna frågar efter den igen, vi har haft det toppen där och så snyggt skötta toa/duschrum! Safac var där flera ggr per dag och städade och så gled securitas runt på kvällen och såg till att det var lugnt.
    Suverän familjecamp, och faktiskt riktigt torrt på backen(grusade tomter) trots att det regnade så jävlulskt att bron i Leksand rasade när vi var där:-0
    Nära till Leksand sommarland också

Orsa låg vi på en natt och den verkade också jättefin, fast vädret jagade hem oss....

Finns massor att göra runt Siljan för barnfamiljer! Rekomenderas varmt!

Nån som legat på Snäck vid Visby eller Ljugarns camping?
    Vi ska till Gotland i sommar..... tips mottages tacksamt
  • La Lola
    Fjällbruden skrev 2010-03-08 22:45:03 följande:
    Där har vi varit i två år i rad och ungarna frågar efter den igen, vi har haft det toppen där och så snyggt skötta toa/duschrum! Safac var där flera ggr per dag och städade och så gled securitas runt på kvällen och såg till att det var lugnt. Suverän familjecamp, och faktiskt riktigt torrt på backen(grusade tomter) trots att det regnade så jävlulskt att bron i Leksand rasade när vi var där:-0 Nära till Leksand sommarland också Orsa låg vi på en natt och den verkade också jättefin, fast vädret jagade hem oss.... Finns massor att göra runt Siljan för barnfamiljer! Rekomenderas varmt!
    Vi var där i början på augusti -09 o solen sken varje dag hela veckan!
    Vi hyrde en stuga.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • MammaSara80

Åh jag blev sugen på campingen i leksand.

Men fler förslag tas tacksamt emot

• MajaLarsson

jag rekommenderar oxå daftö - helt underbar camping! Barnen har inte tråkigt en sekund å man ehöver heller inte göra så mycket utflykter etc. för det finns så mycket att göra på campingen

dyrt är det, men jag tycker verkligen att det är värt pengarna! I år ska vi hyra en 8bäddars stuga, sist vi va där så hade vi husvagn

• ODS
    MammaSara80 skrev 2010-03-08 21:49:47 följande:
    Var ligger Olofström? Uppåt neråt?Apelviken var vi inne på för två år sen när vi skulle boka på västkusten. Men då var det fullt och vi fick ist plats på Getteröns camping. Där trivdes vi så bra så vi åkte tillbaka förra året oxå. Det är verkligen mysigt i Varberg.Gillar västkusten mkt.Strömstad ska nog kollas upp.Lysingsbadet, ligger nästan lite för nära oss
    Apelviken är en jättefin camping, finns oxå pool där vilket vi tycker är skönt om det inte är så varmt i havet, sonen vill gärna bada även om inte vädret är tip top. Varberg är en underbar liten stad!
    MammaSara80 skrev 2010-03-08 22:16:14 följande:
    Kollade Daftö lite och shit vad dyrt! Men såg verkligen mysigt ut.Ska kolla Leksand oxå!
    Ja, det är dyrt, men det finns det mesta, pool där oxå, samt mkt runt omkring, frächa servicebyggnader osv. jättefint lekland mm.
    vi älskar oxå västkusten, har åkt till varberg o strömstad 4 år i rad, älskar det.
    Älskar min familj-de är mitt allt!!!
  • MammaSara80

Tar gärna emot lite mer tips

• Edis567

Kan säga att detta är en bra camping också:www.siljansbadet.se/
    De har dessutom lite musik/underhållningsdagar i centrum grais vissa dagar, bade är långgrunt med både sand och gräs, nära centrum men ändå avskillt. Bra restauranger och inte occer priser på allt som i de "trendiga" områdena som gotlnad, västkusten m.m.

• moltaz

Jag älskar Apelviken, vi har bokat 10 dygn där i sommar, annars är Tylösands camping trevlig liksom Ursand om man vill ha en mysig, lite annorlunda skogscamping med härligt bad! Norrut så finns ju Pite havsbad och Norrfällsviken som är trevliga campingar. Sunne Camping i Värmland är ochså bra och vattenlandet är roligt för lite äldre barn!

Svar på tråden Tipsa om din bästa camping