Tipsa om din bästa camping
Vill ha tips på era bästa campingar. Hela Sverige.
Vill ha tips på era bästa campingar. Hela Sverige.
HalenBadens camping i Olofström, mysig, ligger fint vid skön Halen, välskött och allmänt trevlig.
våra 2 favvocampingar är
Andra fina campingar är Lysingsbadet i Västervik och Gustavsvik i Örebro.
Var ligger Olofström? Uppåt neråt?
Apelviken var vi inne på för två år sen när vi skulle boka på västkusten. Men då var det fullt och vi fick ist plats på Getteröns camping. Där trivdes vi så bra så vi åkte tillbaka förra året oxå. Det är verkligen mysigt i Varberg.
Gillar västkusten mkt.
Strömstad ska nog kollas upp.
Lysingsbadet, ligger nästan lite för nära oss
Olofström ligger i Blekinge, nära gränsen till Skåne
Ja nu har jag inte så stor erfarenhet men hit vill jag återvända!
www.leksandstrand.se/
Kollade Daftö lite och shit vad dyrt! Men såg verkligen mysigt ut.
Ska kolla Leksand oxå!
Åh jag blev sugen på campingen i leksand.
Men fler förslag tas tacksamt emot
jag rekommenderar oxå daftö - helt underbar camping! Barnen har inte tråkigt en sekund å man ehöver heller inte göra så mycket utflykter etc. för det finns så mycket att göra på campingen
dyrt är det, men jag tycker verkligen att det är värt pengarna! I år ska vi hyra en 8bäddars stuga, sist vi va där så hade vi husvagn
Tar gärna emot lite mer tips
Trosa Havsbad & Camping är en jättemysig camping, har varit där flera gånger och trivs som fisken i vattnet
Sen är ju Leksand Strand och Rättviksparken två favoriter också.
Kan säga att detta är en bra camping också:www.siljansbadet.se/
De har dessutom lite musik/underhållningsdagar i centrum grais vissa dagar, bade är långgrunt med både sand och gräs, nära centrum men ändå avskillt. Bra restauranger och inte occer priser på allt som i de "trendiga" områdena som gotlnad, västkusten m.m.
Suck, det var ju Siljansbadet jag menade, inte Leksand Strand
Jag älskar Apelviken, vi har bokat 10 dygn där i sommar, annars är Tylösands camping trevlig liksom Ursand om man vill ha en mysig, lite annorlunda skogscamping med härligt bad! Norrut så finns ju Pite havsbad och Norrfällsviken som är trevliga campingar. Sunne Camping i Värmland är ochså bra och vattenlandet är roligt för lite äldre barn!