• Abrakadabra

    RPC, Akademiska sjukhuset – Del 7

    I den här tråden samlas vi som går på RPC, Akademiska Sjukhuset i Uppsala. Vi genomgår olika former av fertilitetsbehandlingar, utredningar och IVF:er.  

    Här snackar, stöttar, peppar & tipsar vi varann. Välkommen! {#lang_emotions_heart}

    Medlemstråd Del 1 - www.familjeliv.se/Forum-7-140/m47241810.html
    Medlemstråd Del 2 - www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49177110.html

    Prattråd Del 5 - www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47122330.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49177191.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 08:52
    Här är vår medlemstråd, där vi berättar kort om våra behandlingar m.m:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m51292336.html

  • Svar på tråden RPC, Akademiska sjukhuset – Del 7
  • Abrakadabra

    Förra tråden gick ut hastigt och lustigt, hoppas att alla hittar hit!

    Stort grattis till j e n t e som hann meddela plus precis innan förra tråden stängde

  • pölsan

    ett STORT GRATTIS till dig j e n t e! Det måste kännas helt fantastiskt. Kände du något i kroppen som fick dig att tro att du var gravid? Grattis igen

  • j e n t e

    Tack för era värmande grattishälsningar {#lang_emotions_flower}.

    Pölsan - jag kände på mig att jag var gravid de sista dagarna, mest för att mensen uteblev, tidigare har jag först fått spottings, sen mens i förtid. Nu inget och brösten som fortsatte att ömma. Kände mig allmänt glad efter några första jobbigare ruvardagar.

  • pölsan

    j e n t e - tack för svar! Jag vet att det kan se så olika ut hur man känner, men det är ändå intressant att höra.

    Börjar bli rädd för fredagen. Sist när jag plussade så var jag väldigt trött veckan innan. Det är jag inte nu. Försöker tänka på roliga saker jag kan göra om det blir minus. Och tänka på det lilla söta barnet vi ska adoptera.

  • Abrakadabra

    Oj, jag kom inte ens ihåg att vi hade en medlemstråd Någon som har länken till den förra som har lust att starta en ny?

    Jag håller tummen för dig pölsan!
    Om det blir adoption så är det naturligtvis jobbigt med ytterligare väntetid, men när ni får just ERT barn kommer det förstås att vara värt det.

  • j e n t e

    Pölsan - tummar hålls för fredagen! Ska ni adoptera ett barn?

  • j e n t e

    Grattis Vinteräpple! Tänk att du kunnat hålla dig från att berätta {#lang_emotions_wink}. Det är så klart dubbelt, glädje och oro. Stort lycka till på VUL.

Svar på tråden RPC, Akademiska sjukhuset – Del 7