• Matillin

Wii Dans spel

Har precis köpt ett wii nintendo.
    Köpte wii fit spel och såg nu att man kan köpa dansspel ifrån wii.
    Någon som testat dom är dom bra, roliga?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-09 11:46
    Uppdaterar frågan lite

Någon som vet något Wii spel där man verkligen tränar konditionen förutom Wii fit?

• Svar på tråden Wii Dans spel
  • Sol Angelica

Jag har Just Dance till Wii. Och ja, man blir rejält svettig, och jag har gått ner ca 5kg med hjälp av spelet. Man tänker inte på att man faktiskt tränar, för att det är så kul. Jag spelar ca en halvtimme- en timme vaje dag. Och det gör jag för att det är kul. Att jag minskar i vikt är bara ett plus, för det behövs verkligen... {#lang_emotions_tongue_out}

• Matillin

Det låter ju bra det, 5 kilo är inte illa Jag är ute efter att gå ner i vikt också vill ner 10 kilo och äter efter viktväktarna nu. Köpte wii spelet dels för att barnen ska kunna spela och jag kunna träna Har inte tid med gym just nu heller. Vad är det för danser man kan köra, och vilket av spelen har du för det finns lite olika versioner tror ja?

• Sol Angelica

Det spelet jag har är att man följer rörelserna som gubben i spelet gör. Tex dansen från Katy Perry´s video till hot n´cold..
    Det heter Just Dance. Kostar iofs typ 400, men lätt värt det.

Ska själv köpa Wii fit, men inte fått tummarna ur. Behöver oxå gå ner massor. Gick upp nästan 15 kg när jag slutade amma, så dom kilona ska väck!

Svar på tråden Wii Dans spel