Presenttips till 7 årig tjej
Jag ska köpa en födelsedagspresent till min systerdotter som fyller 7 år men har ingen aning om vad man ska köpa. Har ni där ute några förslag? Vad tycker man om i den åldern?
Alla förslag tas tacksamt emot!
Jag ska köpa en födelsedagspresent till min systerdotter som fyller 7 år men har ingen aning om vad man ska köpa. Har ni där ute några förslag? Vad tycker man om i den åldern?
Alla förslag tas tacksamt emot!
Rosa och glitter går väl nästan jämt hem i den åldern . Min systerdotter fyllde också 7 år nyligen, jag köpte tejprullar med olika roliga motiv (hittade jag på Br Leksaker)..stickers med hästmotiv på Panduro och Lära Sig Skriva-bok på Br
. Annar är ju såna här gör-det-själv-grejer poppis också, typ gör-din-egen-studsboll m.m m.m. Lycka till!
Tack så mycket, någon som har fler förslag?
Vi 7 år har man ofta börjat komma ifrån rosa och glitter perioden tror jag.
Varför inte någon lätt att läsa bok, eller film. Min 7 åriga dotter gillar High School Musical filmerna väldigt mycket. Ett nagellack kan vara kul.
här är det hallo kitty, smink och bling bling som gäller. med smink menar jag typ läppglans, ögonskugga, deo. gav min dotter rosa badsalt, dusch creme, hudkräm och badskum när hon fyllde år och det var poppulärt som sjutton!
min kompis dotter fick en rosa fyrhjuling
lite väl abitiöst om du frågar mig, men det gick hem vill jag lova :D
Beror ju lite på hur din systerdotter är, gillar hon att pyssla så finns det ju rätt mkt såna grejer att köpa. Gillar hon att läsa kan en bok vara bra.
Hur mkt får det kosta?
Finns det något hon tycker är kul att göra som du kan ta med henne på..tex bio och fika med dig eller något liknande.
Pet Shops, det är min tjej och hennes kompisar helt galna i! Både högt och lågt, det finns hur mycket som helst...
Annars kläder, smycken, smink, pärlor, pyssel tex. gör egna ljus eller något sånt, hopprep, rockring, ute leksaker, de tä r ju snart vår...
Böcker!!! Finns en massa bra böcker när de börjar lära sig läsa.
GULLIGA KLISTERMÄRKEN, TYP DENNA?
www.engrej.com/se/grp/gulliga-figurer.php
kostar endast 15kr per ark och det är fri frakt :)