• Anonym (Hmm)

Argrynka och botox/restylane?

Har alltid varit emot sånt som botox. Restylane mest pga kortvarig o dyr "lösning".

Men nu har jag fått en (eller två) rätt djupa och ständigt närvarande "argrynkor". De stör mig. Och trots min tidigare åsikt ang att botox får folk att se opersonliga ut så har tankarna dragits åt det hållet.

Skulle jag sakna att inte kunna få en bula i pannan när jag är arg? Vill jag bli av med den nu när den är där hur glad jag än är?

Någon som gjort det, eller känner någon som gjort det? Hur blev det? Blev personen nöjd?

Såg att kostnaden låg kring 2-2500 kr.

• Svar på tråden Argrynka och botox/restylane?
  • Anonym (HM)

Jag har faktiskt också börjat att fundera över botox eller liknande.
    Det är liksom som att jag inte kan slappna av mellan ögonbrynen, antingen drar jag ner dom eller så höjer jag dom. Vilket resulterar i att jag alltid ser arg eller förvånad ut..

Följer tråden med spänning..

• Anonym (funderar)

Puffar eftersom jag har liknande tankar.

• Anonym (m)

har en kompis som jobbar med injektionsbehandlingar och tycker absolut du bör prova, det är ju som sagt inget varaktikt resultat så skulle du ångra dig gör det inget. det absolut bästa är att lägga i både restylane och botox, restylanet fyller ut rynkan och bryts ner långsammare om man förlamat kringliggande muskulatur. och att man ser inte alls stel och opersonlig ut av botox, bara du gör det på en seriös salong. det blir ju dock dyrare om man lägger båda men får ofta ett mer hållbart resultat.

Svar på tråden Argrynka och botox/restylane?