• Shtatzënë

Lön Landskrona kommun-vården

Jag undrar vad timlönen i landskrona ligger på inom LSS omsorg dvs gruppboenden, korrtids, personlig assistans osv?
    Någn som vet??

• Svar på tråden Lön Landskrona kommun-vården
  • llinaa

ring kommunal o fråga de bör veta

• Shtatzënë

Oj de ligger ju 1100kr mindre än medel... INTE bra!
    Jag hade en månadslön ex OB på 19800kr och ska kanske gå till en på 17000 nu?????? Hmm får nog omvärdera detta med Landskrona kommun!!!
    Man har ju till och med mer på privata bolag te assistansia, frösunda, me&I osv och DE är kända för taskiga löner!!

• Tecken

Statistik är statistik... Det är alltid några som drar ned den, och några som drar upp den. Det är ingenting som säger att du kommer hamna lågt, bara för att medlet är lågt. Det finns något som heter individuella löner

• Shtatzënë
    Tecken skrev 2010-03-11 13:06:56 följande:
    Statistik är statistik... Det är alltid några som drar ned den, och några som drar upp den. Det är ingenting som säger att du kommer hamna lågt, bara för att medlet är lågt. Det finns något som heter individuella löner
    haha fast tror knappast de är viliga att ge mig nästan 3000kr mer i månanden än vad snittet ligger på Kommer dock ha det som löneanspråk eftersom jag har för mig att man har rätt till samma lön man haft tidigare. I Eslövs kommun var det inga problem så i värsta fall blir det Eslöv igen
Svar på tråden Lön Landskrona kommun-vården