• Dr Börje

Att hållas på "halster"

Är det något du gillar? Eller skall det vara pang på och 4-filig motorväg mot orgasmen?

Själv älskar jag att hetsa upp min fru till bristningsgränsen. Med tunga och händer. Smek och slick tills hon nästan spricker. Sen vill jag gärna försöka hålla henne på gränsen så länge som möjligt tills jag låter henne "tippa över". Ofta genom att jag tränger in i henne. Men hon är inte lika förtjust i det. Hon vill ha den 4-filiga motorvägen mot sin orgasm. En snabbis rakt av. 10 min. Klart. Lite trist tycker jag. Fantasilöst. Kan var kul någon gång ibland. Men mig ger det inte speciellt mycket.

Hur är det med er?

• Svar på tråden Att hållas på "halster"
  • Anonym (som din fru)

Jag är precis som din fru, jag får inte ut något alls av att hållas på halster. 10 minuter på en 4-filig motorväg ger mig 10 ggr mer än att hållas på halster. De få gånger jag får en orgasm när min man har försökt att hålla mig på halster, de har knappt känts och framförallt inte mentalt, utan en liten fysisk sammandragning som man kunde varit utan.
    Min make har lärt sig detta, gäller det mig, då är motorvägen, gäller det honom, då är det längre tid.
    Jag har aldrig njutit av långa samlag, om det tar för lång tid, då tänker jag på helt andra saker, jag blir helt enkelt uttråkad. Med min fd planerade jag trädgården, funderade på gardiner, han trodde att alla fungerade som honom. När jag sa hur jag fungerade, så påstod han att jag bara hittade på, för han hade läst i någon jäkla undersökning att kvinnor älskar att hållas på halster, så han visste bäst.

• Maryestelle01

Jag vill dra ut på det...jag tycker om att kåtas upp under en längre tid..mycket trevligt..i mitt fall tror jag båda tjänar på den dealen...

• Anonym (håller med frun)

Jag är likadan...Att retas och NÄSTAN låta mig få orgsam gör bara att jag hela tiden får börja om, och OM jag sen kommer så blir det en ganska dålig orgasm...Här är det rakt på sak och mot orgasmen direkt! Sen finns det ju inget som säger att man inte kan reta fram fler orgasmer,det funkar ju fint!

Men att nästan låta mig komma är bara att ta död på hela grejen..Då kan även jag börja tänka på renovering,tomten mm mm mm...Ingen bra idé alltså!

JAg tycker det verkar vara rätt vanligt att vi tjejer känner så här...tror inte vi funkar på samma sätt som killar bara...

Svar på tråden Att hållas på "halster"