• DanielG

Kvinnor: Vad är skönast vid oralsex?

Vad tycker ni kvinnor helt enkelt är skönast då det handlar om oralsex?

Kom på att jag glömde en sak. Ni kan väl svara med vad ni valde och sedan säga om ni tycker om att han dessutom pullar dig i baken, eller bara har ett finger där.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Vad är skönast vid oralsex?
  • Pentra

Två fingrar inne samtidigt som min sambo slickar mig är lagom och helt supernice. För hans del också, för den delen, eftersom att jag kniper åt om hans fingrar så att det gör ont när det går för mig.

/Pentra

• Anonym (Udda?)

Kanske är jag annorlunda men jag gillar inte alls att få oralsex... Finns så mycket annat som är skönare.

• Anonym (Alfabetet...)

Åååååhhhh Längtar till ikväll. Då skall min man fortsätta med att skriva alfabetet på mig... Han har en flink o underbar tunga... Sist gång skrev han att han ville ta mig bakifrån... Det gäller då att vara med på noterna och läsa rätt vad som skrivs... {#lang_emotions_kiss}

Med ett eller två fingrar i mig e lyckan total...

Så be era män skriva kärleksbrev med tungan nästa gång tjejer... {#lang_emotions_heart}

• DanielG
    Anonym (Alfabetet...) skrev 2010-03-11 13:57:27 följande:
    Åååååhhhh Längtar till ikväll. Då skall min man fortsätta med att skriva alfabetet på mig... Han har en flink o underbar tunga... Sist gång skrev han att han ville ta mig bakifrån... Det gäller då att vara med på noterna och läsa rätt vad som skrivs... Med ett eller två fingrar i mig e lyckan total... Så be era män skriva kärleksbrev med tungan nästa gång tjejer...
    Att vissa har förmågan att läsa på läppar har man ju hört, men du kanske till och med har denna förmåga med blygdläpparna?

Det är alltså skönare om man cirklar runt klittan, upp och ner, sida till sida än om man bara gör slick slick slick alltså?
  • Anonym

en variation av fingerpulla med 2 fingrar, suga på klitoris, tunga i slidan, nafsa lite överallt men inte okontrollerat liksom...

• DanielG
    Anonym skrev 2010-03-11 14:07:43 följande:
    en variation av fingerpulla med 2 fingrar, suga på klitoris, tunga i slidan, nafsa lite överallt men inte okontrollerat liksom...
    Hur skönt är det när man sticker in tungan i slidan så långt man kan och rör den där?
  • Anonym
    DanielG skrev 2010-03-11 14:57:15 följande:
    Hur skönt är det när man sticker in tungan i slidan så långt man kan och rör den där?
    VÄLDIGT SKÖNT tycker det är sjukt porrigt på något sätt
  • Anonym

De gånger jag är våt och öppen nog för hela handen, eller åtminstone typ 4 fingrar, så vill jag ha allt det. Det är inte alltid det händer, men det ska vara minst ett finger inuti vid oralsex för mig. Annars blir det liksom inget motstånd för musklerna, eller vad det nu är.

• redneck girl

kan inte välja.gillar alla alternativ.och tar gärna ett finger i baken.

• DanielG
    Anonym skrev 2010-03-11 14:58:09 följande:
    VÄLDIGT SKÖNT tycker det är sjukt porrigt på något sätt
    Tack för tipset. Fick just veta att min fru är väldigt våt så när hon kommer hem vill hon ha en skön omgång :)
Svar på tråden Kvinnor: Vad är skönast vid oralsex?