• tjejmaffian

vilken dietdryck?

Har mkt kraftig övervikt som jag vill bli av med. Tänkte göra en rivstart m sk "dietdryck" och undrar nu vilken NI anser vara godast? Menar..de kostar ju en del och finns i olika smaker och märken...Nutrilett,allevo, modifast..ja jag vet inte allt vad som finns...skogsbär, choklad, kaffe latte ja you name it..Vad ska jag testa tycker ni?

• Svar på tråden vilken dietdryck?
  • Waterlilly

Jag tycker dessa drycker smakar pest och pina :( Men Cambridge har jag faktiskt lyckats få i mig :) Jag föredrar chokladshaken och svampsoppan. Chokladshaken brukar jag dricka uppvärmd för då smakar den lite som varm choklad :) I svampsoppan kan man ju hälla i massor avgott, tex stekta champignoner, broccoli, blomkol, räkor osv :) 

• Jesster

Cambridge är helt klart godast men den kan d bara få tag på via konsulent. Bland de billigare och mer lättillgängliga alternativen så tycker jag Naturdiet är helt okej.

Det finns många trådar här på Familjeliv där vi går på pulverdiet, välkommen dit om du behöver pepp www.familjeliv.se/Forum-11-258/m51118874.html

Den som söker han finner - www.google.se
Svar på tråden vilken dietdryck?