• Tulip

Tips på mysigt Scandichotell önskas

Jag har två frinätter att utnyttja på något Scandichotell och skulle vilja ha tips på ett hotell som är riktigt mysigt, som passar för en jul/vinterweekend. Det spelar ingen roll vart hotellet ligger - jag önskar tips på allt!

• Svar på tråden Tips på mysigt Scandichotell önskas
  • ModerBlå

Hej

Vad roligt Jag har jobbat på några scandichotell. Jag kan tipsa väldigt många bra och fina hotell. Vart vill du åka?

• Tulip

ModerBlå:
    Det spelar inte så stor roll. Sverige, Norge. Inte för långt eftersom det bara ska bli över en helg.

Jag bor i Sundsvall, så jag har funderat lite på Trondheim. Känner du till något av hotellen där?

Men om du har något annat favorithotell vill jag gärna veta det med!

• educated ninja

Jag finner örnsköldsviks hotell rätt mysigt

• fipa2

scandic hotell simonkenttä i helsingfors är jävligt snyggt och fräscht. det är nytt så all inredning är också ny och snygg och fräsch.

• Inexsana

Jag vill nog påstå efter att ha bott på nästan alla scandic i sverige att alla är väldigt lika.

• ModerBlå

Om du vill gå i juletider är ju Scandic Hasselbacken vid Skansen hur mysigt som helst. Då kan ni ju både gå på julmarknaden i gammlastan och givetvis på skansens julmarknad

Det enda hotellet i Norge ´jag besökt är ett i Oslo svar kanontrevligt. Om du vill kan jag ta reda på vart det låg

Och inte är alla Scandichotell lika...långt ifrån. Det ända som är lika är koncepten i restaurang och frukost. Samt Sigge (för barnen)

• Tulip

Hasselbacken låter ju som ett bra alternativ!

Några andra förslag?

Ö-vik är lite för nära, vill helst åka lit längre...

• ModerBlå

Mitt favorithotell ligger i Åbo/Finland Scandic Plaza

Vidare är Park, Sergel Plaza och Continental i sthlm väldigt fina och mysiga alla tre.

I Göteborg rekommenderar jag Europa

I Sverige är mitt favorit hotell Billingen som ligger i Skövde. Det är nästan som ett slott.

Gå in på www.scandic.se och kika på hotellen

Lycka till och berätta gärna sedan vart det blev av

• qlurig

malmö hotell st:jörgen, ta tåget över till köpenhamn och gå på julmarknaden.. drömmande mysigt

• väntar o längtar

Hasselbacken i Stockholm är ju jättefint, rätt små rum men mysiga.

Kramer i Malmö är också fint och mysigt.

Svar på tråden Tips på mysigt Scandichotell önskas