Hjälp. Hur skapar man en rullista i word?
Hej! Jag har fått den nya word och allt ser annorlunda ut. Jag skulle behöva skapa en rullista i worddokument. Finns det någon som kan hjälpa mig? Desperat behov då jag håller på skapa en mall till jobbet.
Hej! Jag har fått den nya word och allt ser annorlunda ut. Jag skulle behöva skapa en rullista i worddokument. Finns det någon som kan hjälpa mig? Desperat behov då jag håller på skapa en mall till jobbet.
hjälp!!!!snälla!!!
Rullista??? Den kommer ju automatiskt när du gör sidbrytning t ex... den kommer om behovet av rullista finns, om du inte menar den som är ute i kanten så kanske du får precisera dig lite....
Om du menar typ formulär så sök i hjälpen (?) så kommer det upp en hel del som säkert kan vara till hjälp.
Hej!
Jag menar så här...
Om man tillexempel har en blankett som är en mall som andra skall fylla i kan man välj Kryssrutor och man kan välja textruta och man kan välja en rullalternativ med många olika alltinativ. Den som fyller i blanketten får ett pil och trycker han/hon på pilen så kommer alternativen upp.
Hoppas ni förstår..
När jag tittar på hjälpen "översättaren 2 Så säger den att det inte finns på 2007 men på 2003
Dom kan ju ej försämrat programet?
Jag tror att det ska fungera och att det står samma sak som i hjälptexten här:
http://office.microsoft.com/sv-se/word/HA100307461053.aspx
Men håller med om att inte verkar det lika lätt som tidigare (vilket det kanske är när man väl förstår hur man ska göra)
Hej...nu är det löst..Tack för hjälpen alla...
Man måste gå in på Windowsloggan och plockafram en flik till...
Nä den var en slump att jag hittade..
Men men....när man väl hittat den som finns den ju alltid där.
ja så gör man...men hitta fliken utvecklaren om du kan Den var väl dold.
Kramis..