• villsågärna38

Vi som ska göra vårt första ÄD-försök 2010 - tråd 2

Här kommer en fortsättning på vår trevliga tråd

Trådbeskrivning:
    Finns det några tjejer där ute som precis som jag väntar på att få göra det första ÄD-försöket? Vi har ett par år i IVF-karusellen bakom oss, många minus och ett MA. Pga dålig äggstocksreserv går vi nu vidare med ÄD istället då vi gett upp ivf och att försöka på naturlig väg (chanserna är i princip obefintliga då vi även har manlig faktor). Har en äggdonator och kommer prel att göra första ÄD-behandlingen på Huddinge i mars nästa år. Ni som är färska på det här och vill prata med likasinnade - välkomna hit

Länk till första tråden:

www.familjeliv.se/Forum-7-147/m49315201.html

Nån gång ska det väl ändå gå...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-11 15:48
    Den här tråden för oss som är nya på ÄD-fronten, här peppar vi och stöttar varandra. Här får vi berätta vad vi går igenom och vet att vi kan få stöd av andra som är i en liknande situation.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 20:50
    Eftersom trådar har obegränsad livslängd numer på FL så lever den här tråden vidare för de som gör äggdonation även 2011 även om det står 2010 i rubriken. Välkommen alla nya!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-09 17:49
    I den här tråden stöttar vi som går igenom ÄD varandra oavsett om man försökt många gånger eller det är dags för första försöket!
  • Svar på tråden Vi som ska göra vårt första ÄD-försök 2010 - tråd 2
  • villsågärna38

Fixade en ny tråd då Bengalen upptäckte att den gamla går ut. Välkomna hit istället! Kramar

• Leiben

Hej villsågärna (och alla andra)! Vad bra att du fixat en ny tråd!

• villsågärna38

Ja vi får hålla lite koll på de andra nu så att de hittar tråden men det ska väl säkert gå bra

• Nanniz79
    Alltid någe villsågärna, snart har du knaprat klart. Faktiskt lite skönt att ha några dagar utan knaprande och tider att hålla{#lang_emotions_dreamer}

skönt med symtomer men illamående{#lang_emotions_undecided}

Nästan först kul{#lang_emotions_cheers}
  • Snork fröken

Jag är med.....

Imorgon börjar jag....... Spännande, hur länge sprayade ni innan ni började knapra tabletter???

• villsågärna38
    Nanniz79 skrev 2010-03-11 19:45:05 följande:
    Alltid någe villsågärna, snart har du knaprat klart. Faktiskt lite skönt att ha några dagar utan knaprande och tider att hålla skönt med symtomer men illamående Nästan först kul
    Kram på dig
  • Bette

Hoppas ni snart plussar allihop här i tråden.

Bette

• crijo

Kul att vi är så många PG!

Snork fröken: håller tummarna för 0 biverkningar!

Villsågärna: Ja, det var tur. Men jag fick tjatta mycket och bytta 2 läkare tills jag fick en som tyckte att jag var värt att få behandling. Det var så jag lärde mig att fråga och ifrågasätta, tyvärr. Men nu är det bra och vi får se om jag lyckas och i fall jag inte gör det, hur länge jag kan hålla på med.

Leiben: Vad spännande! När har du VUL?

Bengalen: Nej, vi behöver inte övernatta. Jag ska dock åka dit dagen innan. Jag flyger från Skavsta och Ryanair har inte tiderna så att man kan göra allt på en dag. Fördelen med FET är att man kan boka i tid, och det blev ju jätte billigt resa.

Svar på tråden Vi som ska göra vårt första ÄD-försök 2010 - tråd 2