• Liljekonvaljblomman

    Någon mer som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta... Del 4

    Någon mer som precis har slutat med p-piller och hoppas blir gravid inom det närmsta... Del 3


  • Svar på tråden Någon mer som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta... Del 4
  • Aimie
    Liljekonvaljblomman skrev 2010-03-12 08:34:07 följande:
    Hoppas alla hittar hit
    ALLTID REDO!
    ~2010 SKA bli vårt år~
  • Molly3

    Vi har försökt en hel del. Men det vill inte gå vägen :( Han har kollat sina små vänner och dom är inte helt okej alla :( Jag borde kolla upp min kropp och se om det är mig det är fel på..  Jag trode jag hade plussat denna månaden för min mens var försenad, men den kom igång igen :(

  • Aimie
    Molly3 skrev 2010-03-12 10:01:28 följande:
    Vi har försökt en hel del. Men det vill inte gå vägen :( Han har kollat sina små vänner och dom är inte helt okej alla :( Jag borde kolla upp min kropp och se om det är mig det är fel på..  Jag trode jag hade plussat denna månaden för min mens var försenad, men den kom igång igen :(
    Hej!
    Hur länge har ni försökt? Ser att din sambo har kollat upp sig men fick inte du oxå göra det då vid detta tillfälle? Å visst är det riktigt ledsamt när ens mens inte dyker upp å man börjar känna att hoppet fylls men så går allt åt pipsvängen ändå...det suger med andra ord. Hoppas dock att ni lyckas nästa gång... Men ja om jag vore du så skulle jag kolla upp hur allt ser ut i livmodern.
    ~2010 SKA bli vårt år~
  • tyras

    Hej! Nu när jag känt in mig på fl några dagar och ni startade en ny tråd som jag nu hänger på från början:) Lite om mig... Jag hade min sista p-pillermens den 4 mars, och går i ägglossningsväntan. Hoppas på att min förmåga att känna ägglossning finns kvar. De gånger jag slutat med p-piller förut har jag alltid fått tillbaks den som vanligt. Får hoppas på samma tur nu. Men det är konstigt hur mycket tankar det här upptar. Samtidigt är jag i början så det är för min del bara kul än så länge...

  • mrsSoffi
    tyras skrev 2010-03-12 10:43:21 följande:
    Hej! Nu när jag känt in mig på fl några dagar och ni startade en ny tråd som jag nu hänger på från början:) Lite om mig... Jag hade min sista p-pillermens den 4 mars, och går i ägglossningsväntan. Hoppas på att min förmåga att känna ägglossning finns kvar. De gånger jag slutat med p-piller förut har jag alltid fått tillbaks den som vanligt. Får hoppas på samma tur nu. Men det är konstigt hur mycket tankar det här upptar. Samtidigt är jag i början så det är för min del bara kul än så länge...
    Välkommen hit Har du barn sen innan?
  • mrsSoffi
    BIM LISTOR

    ~MARS~
    BIM 22/3 Izzies matte
    BIM 23/3 Cat
    BIM 31/3 Tisseltassel (egentligen några dagar tidigare men har varit så oregelbunden)

    ~APRIL~
    13/4 Förväntansfull82 (Pergokur 1)

    ♥PLUSSAT♥
    Iselilja
    Dakine
    Hellas29
    johannaalkehag
    Lj87
    ID blir 3
    mrsSoffi
  • mrsSoffi
    Cat
    29 år
    Slutade med p-piller i maj 2009

    Liljekonvaljblomman
    28 år
    Slutade med pillerna i maj 2009

    Förväntansfull82
    27år
    slutade med p-ring i juni

    Johanna 
    23 år
    Göteborg
    Slutade med p-stav den 24 september och har försökt sen dess

    LJ87
    22 år
    Slutade med p-piller maj 2009, MF augusti 2009

    mrsSoffi
    30 år
    Slutade med minipiller i oktober 2009

    Iselilja
    27 år
    Slutade med p-piller i augusti 09

    Knasbulle
    26 år
    slutade med p-piller i oktober 09

    hellas29
    29 år
    slutade med p-piller i augusti 09

    Izzies matte
    24 år
    slutade med p-piller i april 09

    Sassy
    30 år
    slutade med p-piller i december 09

    Nennehlol
    29 år
    slutade med p-piller september 09

    Flicka1985
    24 år
    Slutade med p-piller februari 08 (snart 2 år, buhu)

    Tisseltassel
    20 år
    Slutade med mini-piller 21 januari 2010
  • mrsSoffi
    Ska vi ta och skriva in ungefärligt BF på plus listan kanske..

    BIM
    LISTOR

    ~MARS~
    BIM 22/3 Izzies matte
    BIM 23/3 Cat
    BIM 31/3 Tisseltassel (egentligen några dagar tidigare men har varit så oregelbunden)

    ~APRIL~
    13/4 Förväntansfull82 (Pergokur 1)

    ♥PLUSSAT♥
    Iselilja
    Dakine
    Hellas29
    johannaalkehag
    Lj87
    ID blir 3
    mrsSoffi, ca BF 19/11 2010
  • Izzies matte

    2 helger kvar till BIM! Yeah yeah yeah!!
    Har paus i storstädningen hemma, känns lite menlös att städa när det är sörjigt runt huset och man har en hund som springer in och ut! Men men! Är fint ett litet slag iaf!!
    Några roliga helgplaner tjejer??
    På Lördag ska vi fira sambons mormor som fyller 80, ikväll blir det mys framför På spåret med hemlagad pizza och söndag är det långpass som gäller för mig så den dagan blir det mest vila!


    Jag ger aldrig upp!
Svar på tråden Någon mer som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta... Del 4