• Anonym

Hur gör jag så att mannen få ett "hårt" stånd ?

Min man o jag har haft ett jättebra sexliv i ca 7 år men nu efter att försökt att få barn har han svårt att hålla ståndet.Tycker att det känns lite jobbigt både för honom o mig .Speciellt då han hällst vill göra bakifrån el vara överst.Själv vill jag rida då det är det lättaste sättet för mig att komma.
    Hur ska jag göra för att hjälpa honom ?vill ha massor av tips !

• Svar på tråden Hur gör jag så att mannen få ett "hårt" stånd ?
  • jfsebastian

Att ha sex för att få barn är det sämsta sexet man kan ha.
    Barnfabriken gör att lusten stängs av.

Ha sex för lustens skull, för att ni är kåta på varandra, då blir det bättre.
    Snacka med varandra, gör något ovanligt, prova något nytt, förverkliga en fantasi eller två.
    Då kommer ribban, jag lovar!

• Anonym

Tack för svaret.
    Vet att inte det är så upphetsande...
    Skulle så gärna vilja överaska honom med härlig sex.

• Anonym (nja)
    jfsebastian skrev 2010-03-12 12:39:14 följande:
    Att ha sex för att få barn är det sämsta sexet man kan ha.Barnfabriken gör att lusten stängs av.Ha sex för lustens skull, för att ni är kåta på varandra, då blir det bättre.Snacka med varandra, gör något ovanligt, prova något nytt, förverkliga en fantasi eller två.Då kommer ribban, jag lovar!
    Inte för alla. Min man ville bli pappa så han hade inga problem. Men TS man kanske inte riktigt vill det? varför skulle annars lusten försvinna för en sån sak??
  • jfsebastian
    Anonym (nja) skrev 2010-03-12 12:42:43 följande:
    Inte för alla. Min man ville bli pappa så han hade inga problem. Men TS man kanske inte riktigt vill det? varför skulle annars lusten försvinna för en sån sak??
    Just därför att man blir sedd som spermaleverantör, inte älskare.
    Speciellt gäller det om man försökt ett tag, då minskar lusten rejält.

TS - gör något snuskigt kul, kolla vilka hans "värsta" fantasier är, gör dom.
    Berätta om dina snuskigaste och gör dom.

Om inte annat så får ni en öppnare relation och det gynnar er oavsett om det blir barn eller inte.

Låt graviditeten bli en "biverkning" av ert sex, inte orsaken till det.
  • Birgitta2

Det KAN också vara så att han har prostataproblem. När han kissar: kommer urinavgången ordentligt eller bara i fjuttar?

• Snäckan84

En penisring kanske? Varför hans "stånd" inte är som det en gång var kan vara för det är lite mer press nu eftersom det kanske bli en liten bebis :) Behöver inte vara något allvarligt. Är säljare av sexhjälpmedel och vet att många killar (och tjejer) just tycker att penisringar är ett jätte bra alternativ till att killens "stånd" både bli hådare och varar längre.

LYCKA TILL MED BEBISBAKANDET!

• Anonym (Tjejen)
    Snäckan84 skrev 2010-03-12 13:18:44 följande:
    En penisring kanske? Varför hans "stånd" inte är som det en gång var kan vara för det är lite mer press nu eftersom det kanske bli en liten bebis :) Behöver inte vara något allvarligt. Är säljare av sexhjälpmedel och vet att många killar (och tjejer) just tycker att penisringar är ett jätte bra alternativ till att killens "stånd" både bli hådare och varar längre. LYCKA TILL MED BEBISBAKANDET!
    Instämmer med att penisring kan vara ett bra alternativ - vi använder det ibland och det blir faktiskt stor skillnad.. {#lang_emotions_wink}

Sen kan man ju berätta om sina fantasier och försöka leva ut dem. Köp några sexiga underkläder/kostymer! Ett tips om du har köpt sexiga underkläder: ha på dem en vanlig vardag och låt honom av "en slump" se att du har nåt sexigt på dig tidigt på dagen (eller iaf en tid innan ni kan ha sex). Det brukar trigga upp både min kille och mig.

Önskar dig lycka till med barnaskapandet!
  • Anonym

Tack för alla bra svar !

• Anonym (Sug...)

Min man får det allra hårdaste och största ståndet om jag suger av honom före sex (alltså inte så att det går för honom, bara nästan)

• Anonym

Brukar suga honom innan .......

• Anonym (Snart fyra barn)

Jag skulle nog säga att om du kåtar upp honom under lång tid. Åtminstone funkar det så för mig. Om jag har fått stånd flera gånger under dagen och hunnit börja bli upphetsad så blir ribban stenhård när jag väl får komma till. Ett annat tips är att även om ni har babyverkstad så behöver det väl inte ständigt påminnas om. Tänker på alla såna skräckhistorier om kvinnor som ringer på jobbet och vrålar: "kom hem på lunchen och spruta i mig, testet säger att jag har ägglossning". Jag menar hur lätt är det att bli kåt på kommando?

Svar på tråden Hur gör jag så att mannen få ett "hårt" stånd ?