• finnsinganamn

Ni som tycker incest är okey måste ha ett allvarligt fel!!

Hur någon ens kan tycka att incest är okey måste ju ha något allvarligt problem!
    Alla normalt funtade människor blir äcklade av att ens läsa om sånt!

Hur Fan tänker ni som tycker att det är okey?!?

Är det någon som håller med ?

• Svar på tråden Ni som tycker incest är okey måste ha ett allvarligt fel!!
  • ViceGuy

Definera "okey". Det kan nämligen betyda många olika saker.

Så länge ingen blir skadad kan jag inte se varför det inte skulle vara lagligt.

Då individuell frihet är viktigare för mig än andras moraliska värderingar, så ser jag ingen annan utväg än att tycka det är "okej".

Jag kan tycka att det är äckligt, min syn ska dock inte begränsa friheten för andra.

• Pormoicheia

De som menar att det är OK menar troligtvis att det är det "om båda vill"...typ. Har själv inte läst diskussionen dock.

Apprentice Moraltant *back in action*
  • Fru U

Om två halvsyskon som inte växt upp tillsammans vill bli ihop ser jag inte problemet.

Jag ser inte heller problemet med att icke biologiska syskon blir tillsammans.

Det är inte för mig, men varför ska jag döma andra?!

Svaren bor i hjärtat
  • jaghopparhögt

Jag struntar fullständigt vad andra människor gör så länge de gör det frivilligt.
    Vill de knulla så får de väl knulla, jag orkar heller inte gå runt och äcklas av det. Jag har så mycket annat att göra om dagarna.

• LyckligtSlut

Tycker det är fel på folk som orkar bry sig om ifall två samtyckande vuxna suger av varandra. Orka liksom.

• Mad as snow
    LyckligtSlut skrev 2010-03-12 16:20:23 följande:
    Tycker det är fel på folk som orkar bry sig om ifall två samtyckande vuxna suger av varandra. Orka liksom.
    Huvudet på spiken.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Applebaum

Det är snarare fel på folk som vill begränsa någon annans frihet baserat på sin egen moral. Vill du inte ha sex med din brorsa så slipper du, men varför ska du hindra mig att ha sex med min? Det angår ju inte dig liksom.

(Disclaimer: Jag vill inte ha sex med min bror. Jag har ingen bror ens, men väl en ödla.)

• LunaLunatic

Om det är vuxna som samtycker, varsågoda! Men inga barn ur den unionen, tack.

• Skabbig
    Applebaum skrev 2010-03-13 02:09:11 följande:
    Det är snarare fel på folk som vill begränsa någon annans frihet baserat på sin egen moral. Vill du inte ha sex med din brorsa så slipper du, men varför ska du hindra mig att ha sex med min? Det angår ju inte dig liksom.
    För att skydda ditt och din bror barn? Dess frihet blir ju begränsat både på ett genetiskt och socialt plan.
Svar på tråden Ni som tycker incest är okey måste ha ett allvarligt fel!!