Ica kort insättning
jag tänkte få lite ordning på min ekonomi och tänkte börja att använda mitt Ica kort men om jag gör en insättning via internetbanken till Ica kortet hur lång tid tar det innan pengarna finns på mitt kort?
jag tänkte få lite ordning på min ekonomi och tänkte börja att använda mitt Ica kort men om jag gör en insättning via internetbanken till Ica kortet hur lång tid tar det innan pengarna finns på mitt kort?
2-4 dagar.
Nästa bankdag, senast.
Jag minns inte på rak arm hur lång tid det tar, tror det är att om du sätter in pengarna innan kl14 så kommer de inom X dagar/dag och efter kl14 så tar det ytterligare en dag. Jag vet att det står på www.icabanken.se
För mig har det aldrig tagit mer än 1,5 vardagar.
Du kan även sätta in pengarna på kortet i kassan på ICA. Då kommer de in direkt
tack för era svar
jag tror jag helt enkelt gör så att jag sätter in en liten summa och ser när dom kommer in på kontot
får ingen kod heller förrän cirka en vecka efter första insättning korkat värre men men
jo man kan sätta in direkt i kassan mitt ex brukade göra så men jag är tveksam när han gjorde så fick han ta ut pengarna ifrån sitt bankkort några tusenlappar och sen stå med dom tills kassörskan tog tillbaka dom och satte in på på kontot
desutom så kan man råka ut för problem då affären kanske inte så mycket växel eller har tid att krångla med det
om det ar en stor butik,sa kanske de har en forbutik dar du kan satta in