Du, Klas Gedda är underbar!!!! Och han är 67 år, inte 76. Han förlorade sin anslutning till FK i år p g a att han fyllde 67, ingen annan anledning. Har fortsatt gå till honom i alla fall, trots den höga kostnaden för han är bara så BRAAA! Har gått hos honom i 10 år och är som sagt supernöjd! Hans fru är receptionisten (så det är konstigt om hon påstod att han var 76 år...sa hon verkligen det?!) och hon är alltid med under gynundersökningen. Ultraljudsapparaten är gammal (säger han själv i alla fall, jag kan inte avgöra sånt) men fungerar utmärkt!! Han har mottagning hemma i sin villa i Fredriksdal, ingen sjukhus- eller klinikkänsla alls (utom i gynstolen då förstås men det är ju liksom svårt att undvika...
).
Som du förstår så rekommenderar jag honom varmt!!! Det känns som om jag skulle kunna ta upp vilket problem som helst med honom! Han är dock väldigt pratsam och tar gärna god tid på sig, kollar verkligen upp om du har några frågor eller är orolig över något, så avsätt hyfsat med tid, han stressar verkligen inte.