Sol, bad och kåta brudar!!
Jag är så förbannat trött på att höra min sambos snack om hur jävla bra och skönt det hade varit att åka till Hawaii. Sol, bad och kåta brudar!! Inga bekymmer...
Jag får höra det varenda eviga dag och idag var droppen. Ettåringens frukostyoghurt åkte i knät på sambon och jag bad honom hålla käften! Inte det bästa sättet att hantera det kanske men vad fan!! Jag vill inte höra hur jävla dåligt och jobbigt det är här hemma en enda gång till!! Om det nu är så förbannat jobbigt är det ju bara att sticka, men jag förtjänar fan inte att bli nedvärderad på det där sättet varje dag! Jag som går hemma och tvättar hans skitiga kalsonger, städar efter honom, diskar efter honom, plockar undan efter honom medan han jobbar. Jag hade GÄRNA gått och jobbat om jag hade haft jobb. Jag vill inget hellre än komma ut bland folk efter mer än ett års föräldraledighet. Men det är ju klart, då måste väl han börja hjälpa till på hemmaplan om vi båda jobbar!
Nä, dra åt helvete (eller Hawaii om nu det är bättre), men jag vill inte höra det där en enda gång till!!