• Anonym (ajaj)

    tidigt gravid och svullen och konstig där nere

    efter behandlingar och skit är jag nu gravid. har int ehaft sex på några månader pg a behandlingar och så. nu är jag gravid i vecka 6 och i morse när vi skulle ligga gick det inte. är inte torr då jag tar vagitorier ( så det är istället ett riktigt kladd hela tiden) men det kändes trångt och svullet och vad asobehagligt. kände nästan som en utbuktning i början av "hålet" som inte annars är där och mannen kunde inte komma förbi där. det ilade och påminde om hur det kan kännas att kissa när man har urinvägsinfektion!!!! den typen av ilobehag. vi fick avbryta.

    känner någon igen det här?

  • Svar på tråden tidigt gravid och svullen och konstig där nere
  • redneck girl

    man blir svullen i underlivet som gravid och det brukar kännas trängre.men jag har själv aldrig uppfattat det som obehagligt.brukar kunna kännas som små mjuka kuddar....

  • Anonym (ajaj)

    Usch, testade igen efter flera veckor och det känns likadant.  det är liksom ovansidan just vi öppning som känns svullet nästan som en blobb på något sätt. delen man ser just ovan själva slidhålet när man tittat i spegeln. Mannen kommer liksom inte förbi där för det känns svinobehagligt och gör ont. det känns som om hela det partiet ska tryckas med in.

    Vad är det? ska det vara så hela tiden? Är i vecka 12 nu.

    Hittar ingen information som passar det jag beskriver.       :(

  • Anonym (S)

    Hur gick det? Vad var det för något? Låter som något jag med har och fattar inte vad det är. Är gravid och orolig :/

  • Anonym (S)
    Anonym (ajaj) skrev 2010-04-25 09:52:08 följande:

    Usch, testade igen efter flera veckor och det känns likadant.  det är liksom ovansidan just vi öppning som känns svullet nästan som en blobb på något sätt. delen man ser just ovan själva slidhålet när man tittat i spegeln. Mannen kommer liksom inte förbi där för det känns svinobehagligt och gör ont. det känns som om hela det partiet ska tryckas med in.

    Vad är det? ska det vara så hela tiden? Är i vecka 12 nu.

    Hittar ingen information som passar det jag beskriver.       :(


    Vad var det för något?
Svar på tråden tidigt gravid och svullen och konstig där nere