• brünnhilde

Tarmsköljning i Malmö?

Någon med tips och erfarenheter?

• Svar på tråden Tarmsköljning i Malmö?
  • chalisemamma

Har aldrig sköljt tarmen men dricker aloe vera gel och det rensar tarmen från slagg produkter. Jag tappade 2 kilo första veckan jag drack den :) bara ett litet tipps :)

• brünnhilde
    chalisemamma skrev 2010-03-13 20:57:49 följande:
    Har aldrig sköljt tarmen men dricker aloe vera gel och det rensar tarmen från slagg produkter. Jag tappade 2 kilo första veckan jag drack den :) bara ett litet tipps :)
    Jag dricker redan aloe vera
  • brünnhilde

...letar fortfarande.

• peter200

Eftersom att det inte finns lagrat plack eller slaggprodukter i tarmen, är tarmsköljning mest ett sätt att skaffa sig infektioner och störd bakteriebalans.

• brünnhilde
    peter200 skrev 2010-10-29 13:33:16 följande:
    Eftersom att det inte finns lagrat plack eller slaggprodukter i tarmen, är tarmsköljning mest ett sätt att skaffa sig infektioner och störd bakteriebalans.
    Nu var ju inte det svaret på min fråga.
  • MickeN1973
    peter200 skrev 2010-10-29 13:33:16 följande:
    Eller en ursäkt för att få något uppstoppat i stjärten......

• brünnhilde
    MickeN1973 skrev 2010-10-29 14:55:57 följande:
    Eller en ursäkt för att få något uppstoppat i stjärten......

Jag håller mig gärna till ämnet. Starta en egen tråd om du vill fortsätta med ditt.
  • Kakmonstret

Varför vill du frivilligt ligga på ett bord med en slang uppkörd i röven och pumpa ut bajs offentligt när det inte finns några som helst vetenskapliga belägg för att det är annat än negativt för tarmen?

• brünnhilde
    Kakmonstret skrev 2010-10-29 15:20:51 följande:
    Varför vill du frivilligt ligga på ett bord med en slang uppkörd i röven och pumpa ut bajs offentligt när det inte finns några som helst vetenskapliga belägg för att det är annat än negativt för tarmen?
    Som sagt - jag frågar efter info. Inte kritik. respektera detta.
Svar på tråden Tarmsköljning i Malmö?