overall med bara mudd? raggsockor, tossor eller vad?
Köper man tossor då eller hur har ni andra gjort?
Vart kan man köpa det?
Köper man tossor då eller hur har ni andra gjort?
Vart kan man köpa det?
Lindberg finns ju ett märke som heter som har fina "tossor", även handskar, mössor mm.
förra vintern körde jag på antingen tossar eller raggsockor över andra strumpor. aldrig frusna fötter!
vart säljer dom sånna tossor? "Lindberg" menar jag?
Babyland säljer Lindeberg tossor sedan finns det fina på Zara samt Bobux
Annars har "name it" Jätte bra tossor med kardborre för 179kr! JL Lindeberg var ju svindyra i nappaskinn,kanske inte var de ni menade....
Kanske hette dom "Lindeberg", vet att det finns nåt sånt iaf. Mina tossor som jag hade till flickan va hemsydda i skinn m mjukt teddyfoder, liknande dom. Annars som Maneater skrev så funkar raggsockor oxå bra
sen beror det väl lite på hur pass mycket man har dom uppe och vad man lägger dom i i vagnen..man behöver ju inte köpa nå jättedyra märkestossor..tycker det brukar finnas bra tossor lite överallt å köpa, både i fleece och lite tjockare..
Har sett "tossor" på Lindex och Åhléns bl.a. för drygt en femtiolapp.
Har själv precis köpt en overall med bara muddar (tyvärr...) så vi måste också hitta på något lite varmare till fötterna.
ja, man vill ju gärna inte att de små fryser om fötterna.. här i jämtland e ju vintern så lång o kall... fåt ta mig en runda på stan o kika på affärerna då..
o dessutom vill man ju att dom ska vara rejält klädd då det är skoterdax.
Gäller det sånt då tycker jag du ska fixa dom i skinn!! Skoterfärder kan bli blåsiga & kalla trots pulka & åkpåse!!
Dom i skinn är kanon, kolla i barnaffärer de brukar finnas både här och där.