Dominera sin partner i sängen
Vad gör ni då? Vill testa något men vet inte vad. Jag är tjej.
Vad gör ni då? Vill testa något men vet inte vad. Jag är tjej.
Jag är undergiven när det kommer till sängkammaren...och dominant i vardagen =P
Min kille älskar å få binda mig, sätta på mig ögonbindel, ge mig order om att tex suga av honom, eller bara sära på benen... Sen har vi spanking också.
Bättre sex har jag aldrig haft med någon annan partner.
Han är kärleksfull samtidigt som han är dominant och har en fast hand.
Gå gärna in i en sexbutik och fråga om tips också =P
Fundera på vilken typ av dominans som känns rätt för dig att börja med: kanske ska du ge honom någon order eller något uppdrag som han ska uppfylla innan...X...händer? Eller kanske är det mer handfasta grejer som att hålla fast hans handleder och knulla honom, trissa honom ordentligt...men säga till honom att han inte får komma...förrrän du säger när det är ok?
I dominanslekar kan du/ni börja fundera i banor av om det ska ske verbalt och mer psykiskt betonat eller mer handgripligt...om förnedring ska finnas med i bilden...eller smärta...ta ett steg i taget och lek er fram till det som känns bra och häftigt för er båda.
Ha det så trevligt! ;)
Den mildaste formen av att dominera en man är att rida honom. Om du inte vet hur han känner kan du ju ta upp den positionen som ett praktiskt exempel, och läsa av hans inställning till att bli dominerad.
För mig och säkert många andra män är det ett känsligt ämne, såtillvida att jag skulle ta mig en seriös funderare över förhållandet om en kvinna ville dominera mig. Jag skulle känna mig grymt omanlig
Ähh som singelpappa77 säger, håller inte med för 5 öre, har ifs inte praktiserat men skulle mycket väl kunna tänka mig typ bli bunden på en stol och låta tjej reta mig tills jag fan får panik, eller i sängen, eller omvänt binda tjejen i sängen kanske ögon bindel, slicka retas, mm, Bara man känner sig trygg och litar på sin partner, vad är då problemet.., Återgå till vad DU kan göra en stol, kan du runka/suga/rida han och han kan inte göra nåt , bara njuta hehe, eller strippa framför han typ...
Omanligt , tja om man har taskigt självförtroende eller mindervärdes komplex kanske ...
/Thomas
Är varken det ena eller andra, men kan tänka mig ha skoj i sängen och prova nya saker, man lever bara en gång,,,Under förutsättning det känns bra o som sagt man litar på varandra, men så är väl det mesta i livet....Tror mer Dominans har o göra man tänder på det psykiska , att ha kontroll, o hmm tja det är en annan diskussion
/Thomas
skulle gärna bli dominerad
Kan nån ge mig nåt råd? Min kille vill att jag ska vara med dominant i sängen....
Det går kanske inte så bra om du ska dominera honom om du själv inte är inne på de spåret själv
Kan nån ge mig nåt råd? Min kille vill att jag ska vara med dominant i sängen....