• Joico

Otrivin Comp. Vart tar rinnsnuvan vägen?

Jag köpte Otrivin Comp mot min nästäppa för jag har hört så mycket bra om den.. visst funkar den, men borrarna blir väldigt torra och det blir just inget att snyta ut.

Just "comp" är ju mot både nästäppa och rinnsnuva. Så min fråga är; vart tar "rinnsnuvan" vägen? Upp i hjärnan? Det är ju det här med att jag inte får något att snyta ut, och snoret måste ju ta vägen nånstans.. hmmm

• Svar på tråden Otrivin Comp. Vart tar rinnsnuvan vägen?
  • Umbrageous
    Joico skrev 2010-03-15 11:44:04 följande:
    Jag köpte Otrivin Comp mot min nästäppa för jag har hört så mycket bra om den.. visst funkar den, men borrarna blir väldigt torra och det blir just inget att snyta ut. Just "comp" är ju mot både nästäppa och rinnsnuva. Så min fråga är; vart tar "rinnsnuvan" vägen? Upp i hjärnan? Det är ju det här med att jag inte får något att snyta ut, och snoret måste ju ta vägen nånstans.. hmmm
    Det imploderar och suger med sig hjärnan i implosionen.
    eller... jag vet inte. {#lang_emotions_innocent} Men... ner i magen? Näsan slutar producera snor? Otrivinen är klister som klistrar fast snoret i näsan?
  • uniMog

det gör så att slemhinnorna inte producerar lika mycket...slem..

I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Joico
    Umbrageous skrev 2010-03-15 11:45:41 följande:
    Det imploderar och suger med sig hjärnan i implosionen. eller... jag vet inte.  Men... ner i magen? Näsan slutar producera snor? Otrivinen är klister som klistrar fast snoret i näsan?
    Mmh, magen. Gott Slutar producerar snor vore ju för jävla bra. Om det klistrade fast snoret i näsan så borde jag ha ett himla lager nu och fruktansvärda andnindssvrigheter, hah
  • Joico
    Pejgan skrev 2010-03-15 11:46:03 följande:
    det gör så att slemhinnorna inte producerar lika mycket...slem..
    Ahaa. Men.. äh, jag måste köpa en "riktig" nässpray. Jag veet ju att det finns snor där uppe, och det måste UT Jag blir ju otäppt av sprayen, men det känns fortfarande konstigt långt uppe i näsan.. trångt på nå vis
  • uniMog

det är för att slemhinnorna fortfarande är svullna.

• Joico
    Pejgan skrev 2010-03-15 11:52:37 följande:
    det är för att slemhinnorna fortfarande är svullna.
    Aaah.. ha.. men det brukar inte kännas såhär annars. Kan iofs bero på att det är en annan förkylning (ingen är väl den andra lik) eller så beror det på nässprayen. HMmmm
  • uniMog

den kanske inte når lika högt upp? vad vet jag

• Joico

Wow, idag är jag snustorr i munnen.. vet inte vad jag ska ta mig till. Har varit så hela dagen, det enda som hjälper är om jag suger på nåt, äter eller dricker. Men det kan jag ju inte göra jämt. Kan det bero på nässprayen?! Tänk den den gjort så det slutat tillverka saliv, oooh noooo

• Joico
    Joico skrev 2010-03-16 15:19:47 följande:
    Wow, idag är jag snustorr i munnen.. vet inte vad jag ska ta mig till. Har varit så hela dagen, det enda som hjälper är om jag suger på nåt, äter eller dricker. Men det kan jag ju inte göra jämt. Kan det bero på nässprayen?! Tänk den den gjort så det slutat tillverka saliv, oooh noooo
    Fan! Jävla nässpray, den är ju inte bra nånstans. Jag måste köpa en annan genast.. påhitt... suck

4. EVENTUELLA BIVERKNINGAR
    Vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 användare): Torr och irriterad nässlemhinna, torrt och irriterat svalg, muntorrhet och huvudvärk
Svar på tråden Otrivin Comp. Vart tar rinnsnuvan vägen?