• Azusephre

Det värsta ni sett på blocket.se?

Okej, alla här inne vet att på blocket.se så kan man hitta fina saker till rimliga priser. Men det finns även dom som säljer saker för priser det inte ens grejen är värd och vägrar pruta ned priset. Lycka till med att sälja av den saken liksom.
    Vad är det värsta ni har sett på blocket?

Jag börjar:
    Det värsta jag sett idag är nog ett skrivbord, ett vanligt hörnskrivbord i ek för 2000 :-. Kan jag lika gärna gå och köpa ett helt nytt på Ikea för 500!

• Svar på tråden Det värsta ni sett på blocket.se?
  • Jezamine

Inte i ek

Avstängd tills vidare
  • pgirl

Såg en gång en klippansoffa som var ca ½årgammal... för den skulle de ha 500 kr mer än vad nypriset är haha... undrar om dom lyckades blåsa någon stackare

• shpongle

Finns ju hur många gamla nedsatta soffgrupper som helst som folk vill ha typ 2500 kr för.... jisses tänker jag.
    Folk är helt fast i vad prylen kostade ny för dem för 6 år sedan, och inte vad den är värd idag. Onödigt att slösa pengar på annonskostnaden då...

• Jezamine
    pgirl skrev 2010-03-15 11:52:32 följande:
    Såg en gång en klippansoffa som var ca ½årgammal... för den skulle de ha 500 kr mer än vad nypriset är haha... undrar om dom lyckades blåsa någon stackare
    Vad var nypriset då?
    Avstängd tills vidare
  • Jezamine
    Azusephre skrev 2010-03-15 11:50:20 följande:
    Okej, alla här inne vet att på blocket.se så kan man hitta fina saker till rimliga priser. Men det finns även dom som säljer saker för priser det inte ens grejen är värd och vägrar pruta ned priset. Lycka till med att sälja av den saken liksom.Vad är det värsta ni har sett på blocket?Jag börjar:Det värsta jag sett idag är nog ett skrivbord, ett vanligt hörnskrivbord i ek för 2000 :-. Kan jag lika gärna gå och köpa ett helt nytt på Ikea för 500!
    Var någonstans köper du ett nytt skrivbord i riktig ek för 500kr ?
    Avstängd tills vidare
  • Azusephre
    Jezamine skrev 2010-03-15 11:57:33 följande:
    Var någonstans köper du ett nytt skrivbord i riktig ek för 500kr ?
    Om man säger såhär...det var inte värt det. Sen om man ska ha ett skrivbord spelar det nog inte så stor roll - inte för min del iaf och jag pratar för min del, det kanske är någon stackare som slösar 2000 spänn på ett skrivbord - vad det är gjort av.
  • Niillis

hehe det är mycket men kommer ihåg de var inte så länge sedan en som ville ha 500 för ett soffbord i serien lack.. när vi köpte ett sånt nytt kostade de 299 nu e det nog nedsatt till 199 haha 

BF 2010-06-21
Svar på tråden Det värsta ni sett på blocket.se?