• Sickan

Vad kostar en Tripp trappstol?

Ja, jag undrar helt enkelt vad man brukar få ge för en ny tripp trappstol?

• Svar på tråden Vad kostar en Tripp trappstol?
  • Sefyria

Har för mig att priset kan ligga nånstans mellan 1100 kr till 1400 kr.

♥ Sebastian 060409 ♥ Sabina 080103 ♥
  • Jezamine

Ring en försäljare o fråga.

Avstängd tills vidare
  • Muffinsmamman

Brukar kosta strax under 2000 kr, exkl. dyna och bygel. Finns hos de flesta baby-affärer (tex Babyland). På www.stokke.com hittar du återförsäljare.

• Ammiz

1500  eller någonting liknande har jag för mig att jag läste för några veckor sedan, sedan flera hundra till för spädbarnsinsats.

Vi hade turen att hitta en begagnad på barnloppis för 250, finns att hitta på blocket också.

• Sickan

Att de var dyra visste jag, men inte så dyra! Det finns väl imitationer? Någon som har erfarenhet av någon imitation? Hur är de säkerhetsmässigt (tipprisk osv)?

• sonen08

går att fynda på blocket bra stokkestolar med om man har turen då kan du få under 1000 lappen.

• Muffinsmamman

Om du vill ha en tripp-trapp, köp en riktig ingen kopia, då vet du inte vad du får. Köp då hellre en begagnad orignal på blocket!! :) De  håller hur länge som helst och kan säljas utan problem när ni inte behöver den längre.

• jesset

våran tripp trapp kosta 2000kr och dyna ingick ej så 300kr extra

• JWM

stolarna är dyra i inköp men man kan ha dom länge

våra har fått varsin stol i dopgåva och sitter fortfarande på dem nu när dom är 6 & 7 år gamla

avskyr barn som sitter och kavar på vanlig stol, sitter på knä och ålar runt för att dom inte sitter bra och når upp samt får fotstöd

så våra får nog sitta ett tag till så att dom sitter still på vanlig stol senare

så dyrt i inköp men håller bra i många många år!

• Sickan

Jag är aldrig snål annars så en tripp trapp får det bli. Tycker ju också att det verkar vara jättebra stolar som man kan ha i mååånga år. Då är det ju värt pengarna!

Svar på tråden Vad kostar en Tripp trappstol?