• Anonym (GRRRR)

Hur många gånger FÅR man skriva upp?

ja ngn som vet? Skriva upp till körkortet alltså?
    har klarat uppkörning och skal skriva upp för tredje gången imorgon.. Allt blir helt svart när ja sitter där, hemma klarar ja proven HUR bra som helst....

FEL FORUM VET..... Men ville vara annonym

• Svar på tråden Hur många gånger FÅR man skriva upp?
  • Anonym

Jag tror det är tre gånger, sen får man börja om rån början igen.

• Anonym

Blir du nervös när du ska skriva eller vad är det som gör att du misslyckas?

• Anonym (GRRRR)

ok :(

• Anonym (GRRRR)

Ingen aning faktiskt, precis som jag glömmer allt så fort ja sitter där :(

• Anonym

Menar du teoriprovet eller?
    Har en kompis som säger att han gjort teoriprovet 50 gånger och inte klarat det.
    Vette tusan hur mycket det stämmer. Han har inte gjort uppkörningen än.
    Han klarar frågorna jätte bra på körskolan och så, men nrä han ska göra teoriprovet så går det åt skogen.
    Kan även säga att han får göra proven på engelska, men det hör ju inte till saken direkt.

• Kikkis

Du ska klara provet inom 2 månader efter du klarade körningen. Annars får du göra körning igen.

Jag skrev 5 ggr och det är 5 månader sen. Lycka till!!

Kanske i år!!
  • Anonym

Kan man få teoriprovet muntligt?
    Isåfall ska jag tala om det för min kompis så kanske han klarar det nångång ;)

• Kikkis

JAG är BÄST: Muntligt trodde jag också på att få göra men då ska man ha papper på att man har just de problemen. Med tex dylexi eller liknande problematik.
    Har man inte det så är det bara att skriva på....tyvärr!!

Kanske i år!!
  • Anonym (GRRRR)

Tack för hjälpen!!! Va lite rädd att behöva köra upp igen...... Inte för att det va några problem men fan onödigt!

Din kompis kan inte ha skrivit upp 50 gånger..Även om han kuggade uppskrivningen flörsta gången MÅSTE han enligt nya regler köra upp INNAN nytt teori prov görs!!!

• Anonym (Tips!)

Sätt dig ner och gör de där proven som du klarar galant. Känn hur du sitter, hur du rör dig, är du rak i ryggen?, är du snabb i rörelserna?... känn hur du tänker.  Känn hur du känner inuti, glad, förväntansfull, det här är lätt, försök att registrera allt du gör och känner när du klarar det.
    Sen går du till provet imorgon. Sitt likadant, rör dig lika dant, känn likadant.. ta fram allt du minns, kopiera det och skriv provet och klara det. LÄtt!!

Lycka till!

• Anonym

Ja det är det jag är lite misstänksam över hur han får det till att ha gjort 50 teoriprov... Han måste ju nästan ha räknat med de träningsprov han gör på skolan

• JAG är BÄST
    Kikkis skrev 2010-03-15 15:55:47 följande:
    JAG är BÄST: Muntligt trodde jag också på att få göra men då ska man ha papper på att man har just de problemen. Med tex dylexi eller liknande problematik.Har man inte det så är det bara att skriva på....tyvärr!!
    Men sånt GÅR ATT FIXA!!!

Tydligen har TS att få ner svaren på pappret.
  • Anonym (jenny)

Vet inte hur många gånger man får skriva upp men jag ville ge dig en stor stöttande kram och lite pepp att du är jätteduktig som kämpar på, du kommer att klara det och få ditt körkort!!

Jag klarade teorin på första försöket, med en hårsmån. MEN när det kom till uppkörningen fick jag göra om det FEM gånger innan jag klarade det. Minns hur jobbigt det var och hur värdelös jag kände mig.

KÄMPA PÅ TS!!! LYCKA TILL!!

• JAG är BÄST
    JAG är BÄST skrev 2010-03-15 16:00:45 följande:
    Men sånt GÅR ATT FIXA!!!Tydligen har TS att få ner svaren på pappret.
    SVÅRT att få ner svaren på pappret. Ska det stå.
  • Anonym (GRRRR)

Tack alla, va snälla ni är!!!!! ja vi får hoppas på tredje gången GILT!!!!

• Anonym (:P)

Du får skriva upp så många gånger du hinner på två månader efter du klarat körningen, min sombi skrev upp 5 gånger efter han hade klarat sin körning. Men han hade tur och fick ny tid väldigt fort. men du har 2 månader på dig och får skriva upp hur många gånger du vill

Svar på tråden Hur många gånger FÅR man skriva upp?