• smiskapa

    X som strular med umgånget..

    Känner att jag behöver skriva av mig lite. Fick ett sms av mitt x som frågade när jag skulle va våran son i sommar. Svarde en viss vecka som är i samband när jag ska ha mitt andra barn med min nuvarande sambo, men detta dög inte pga det. Hon skriver massa olika saker om allt, att man är ego, att jag inte älskar min son, att jag gör allt för att reta henne till vansinne och att jag bara kastar skit på henne. Har tagit allt väldigt lugnt och 'vuxet' om detta men det är som att skriva med en sur fjortonåring.

    Nån som några vettiga förslag? =/


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 21:05
    lyckades göra så att bara män kunde svara..vilket är fel, alla svar äl välkomna så ni kan skicka ett mail eller skriva i gästboken om ni känner för det =)
  • Svar på tråden X som strular med umgånget..
  • Yront rules

    Det är svårt att komma överens sedan man träffat en nu partner! Jag är mitt uppe i seperationen och har sagt till min sambo att saker och ting flyter på bra nu men kan ändras drastiskt då någon av oss träffar en nu!
    Hur menar du med att hon strular med umgänget?

  • Pappakontroll

    Det låter som en mardröm som jag hoppas jag aldrig behöver vara med om. Den typen av beteende brukar ofta handla om osäkerhet, i detta fall hennes osäkerhet om dig.


    Försök klura ut vad det är som gör henne så här osäker och ta det därifrån. Om ni kan sätta er ner eller om du kan maila henne så försök förklara att ni inte ska blanda in barnen i ert bråk. Det är väldigt lätt att man använder barnen som någon typ av skydd som man gömmer sig bakom när man är sur eller vill gör livet surt för den andra. Ju mer man använder barnen ju mindre vettiga argument har man.


    Hoppas det löser sig.


    Mvh


    Hobbypsykologen


     


    pappakontroll.blogspot.com/


Svar på tråden X som strular med umgånget..