• Anonym (Fattar inget!)

VF alla dessa symtom men ändån NEG test?! *suck*

Varför har jag alla dessa symtom men testet visar ändån negativt??

*Yrsel
    *Super ömma bröst (bröstvårtor)
    *Lite illamående
    *Trött
    *Mensvärk

Jag skulle haft min mens den 13/3, men nej. Den har fortfarande inte kommit. Gjorde ett test den 13/3 och ett idag, den 16/3.

Det borde väl visat positivt nu om jag var gravid.

Men vad kan dessa symtom betyda då? Jag vet att det inte är inbillning. Är så besviken på att få negativt varje gång. *suck*

Jag var så SÄKER på att jag skulle plussa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 20:18

Glömde skriva att jag har en massa flytningar oxå.

• Svar på tråden VF alla dessa symtom men ändån NEG test?! *suck*
  • Anonym

kanske bara mensen som är sen. bara för att man har symptom betyder det inte att man är gravid.

• Anonym (Fattar inget!)
    Anonym skrev 2010-03-16 20:18:33 följande:
    kanske bara mensen som är sen. bara för att man har symptom betyder det inte att man är gravid.
    Det är så sant så. Men jag mår aldrig så här innan mens.
  • Anonym

pms symptom påminner mkt om gravidsymptom som du säkert vet, men det är ju rkonstigt att din mens är sen. Du kanske är gravid ändå, men plussar sent?!

Jag brukar skriva ned varje månad vilka symptom jag har mellan ÄL och mens. Man glömmer lätt från gång till gång och tror att ett "nytt" symptom uppkommit. Så slipper man bli besviken och tro att man är gravid.

• Anonym

det var jag som skrev ovan.... jag har samma symptom som du innan mens och jag har aldrig varit gravid och 3 dagar sen mens är ju inte så mkt egentligen. Det beror ju på när du hade din ÄL. Använde du ÄL stickor så du vet EXAKT när mensen ska komma?

• Anonym (Fattar inget!)
    Anonym skrev 2010-03-16 20:22:14 följande:
    pms symptom påminner mkt om gravidsymptom som du säkert vet, men det är ju rkonstigt att din mens är sen. Du kanske är gravid ändå, men plussar sent?! Jag brukar skriva ned varje månad vilka symptom jag har mellan ÄL och mens. Man glömmer lätt från gång till gång och tror att ett "nytt" symptom uppkommit. Så slipper man bli besviken och tro att man är gravid.
    Det var smart att skriva upp sina symptomer. Men jag tycker dock att jag känner min kropp ganska så bra.

Min mens brukar alltid vara i tid. Jag burkar ha ont i brösten ca 3 dagar innan mens. Dock inte så här extremt som nu. Å såklart mensvärk. Men jag har aldrig mått illa eller varit yr innan.

Skumt. Men ibland är kroppen konstig. Jag ville mer skriva av mig här. Man blir så fruktansvärt besviken när man aldrig får det dära plusset.
  • Anonym

Jo, att skriva ned sina symptom kan faktiskt vara en bra ide för ibland kanske man inbillar sig vissa symptom för att man vill så gärna!

det kan ju faktiskt vara så att du är gravid men att du plussar sent! Hoppas det! :) Flytningar kan man ju ha när man är gravid har jag hört.

• Anonym (Fattar inget!)

Jag har inte så höga förhoppningar. Men det hade varit underbart att plussa sent. Har jag inte fått mens till på fredag så får jag göra ett nytt test då.

Hur sent kan man plussa egentligen?

• Anonym (Fattar inget!)

Ingen som vet hur sent man kan plussa?

• Anonym

du kan väl plussa så länge du är gravid

Svar på tråden VF alla dessa symtom men ändån NEG test?! *suck*