symtom vecka 11+0?
Idag går jag in i vecka 12 och har börjat bli supernojig. Har haft lite ömmande bröst, illamående på lvällen (men aldrig kräkt) . Har ett ma i bagaget då jag började blöda 11+1, varit dött sedan 9+1. Denna gången va jag på vul 9+5 och allt var bra! Ändå kan jag inte sluta känna efter om symtomen avtagit, som dom gjorde förra gången.
Är det nårgon mer som har mindre ömma bröst på morgonen? När jag vaknar ömmar de nästan nte allas sen kommer det mer under dagen..Hoppas det gör det idag me...känns som att de ömmar mndre. Likaså är inte illamåendet lika påtagligt sen har jag fått en ny lustig känsla i magen. Har haft växtvärk typ ovanför ljumskarna och bak i ryggen hela graviditeten vilket bm säger e helt normalt och att det e ligamenten som töjer sig. Nu har jag en lustig känsla strax brevid naveln. Inte superont med någon lustig känsla emallanåt. Såklart kopplar jag det till något som inte stämmer...
Snälla hur känner ni? Om jag sett att allt var bra 9+5, då bör det vara det nu med eller? Bör jag vara orolig?