• Anonym

Fler som bara älskar när män tar på brösten?

Kanske en otroligt dum fråga? Men alla kanske inte gillar det..

Jag själv bara älskar när min man tar på mina bröst ,& det behöver inte gälla när vi har sex det kan vara när som helst helt oväntat att han bara kommer & "klämmer" lite.
    Men självklart när det gäller sex med ,slicka klämma ååh allt det dära {#lang_emotions_wink}

Har blivit otroligt chockd när jag har haft sex med män som inte tar eller ens rör brösten under sex akten ,alla män kanske inte heller tyckcer om boobs..

Fler?

• Svar på tråden Fler som bara älskar när män tar på brösten?
  • Completorium
    Anonym skrev 2010-03-17 07:31:44 följande:
    Har blivit otroligt chockd när jag har haft sex med män som inte tar eller ens rör brösten under sex akten ,alla män kanske inte heller tyckcer om boobs.. Fler?
    Jag har aldrig begripit mig på män som inte är intresserad av brösten. Men de är nog inte så många. Man brukar ju säga att det är tur att män inte har har utrustats med bröst, för de skulle aldrig få nåt gjort, eftersom de då bara skulle sitta och leka med dem hela dagarna...
    {#lang_emotions_laughing}
  • FruT81

Älskar det med!!! Blir super upphetsad av smekningar på brösten. Älskar allt sånt där....speciellt när mannen kommer hem från jobbet i sina "hantverkskläder" och ställer sig bakom med skrevet tryckt mot min rumpa och kysser mig lätt i nacken och tar lite på brösten och säger att han längtat efter mig....mmmm då känns det långt till kvar till kvällens härligheter....

• Anonym
    FruT81 skrev 2010-03-17 07:43:03 följande:
    Älskar det med!!! Blir super upphetsad av smekningar på brösten. Älskar allt sånt där....speciellt när mannen kommer hem från jobbet i sina "hantverkskläder" och ställer sig bakom med skrevet tryckt mot min rumpa och kysser mig lätt i nacken och tar lite på brösten och säger att han längtat efter mig....mmmm då känns det långt till kvar till kvällens härligheter....
    Wuhuu sexit värre..
  • Anonym
    Completorium skrev 2010-03-17 07:40:27 följande:
    Jag har aldrig begripit mig på män som inte är intresserad av brösten. Men de är nog inte så många. Man brukar ju säga att det är tur att män inte har har utrustats med bröst, för de skulle aldrig få nåt gjort, eftersom de då bara skulle sitta och leka med dem hela dagarna...
    Inte jag heller ,tycker att det borde vara automatiskt att män gillar bröst. Haha ja då skulle dom må!
  • rlevitte
    Completorium skrev 2010-03-17 07:40:27 följande:
    Jag har aldrig begripit mig på män som inte är intresserad av brösten.

Jag har minnen av tider då man hörde mycket om att män bara tänker på bröst och fitta och glömmer att det finns mer kropp...  jag kan tänka mig att en del reagerade genom att låta bli brösten ett tag, betrakta dem som förbjuden zon, och för en del kan det fått slagsida...  en slags rädsla.

Det är i varje fall en teori.

Sen finns det nog män som inte är så värst mycket mer intresserade av bröst än någon annan kroppsdel, och det kanske känns som att de inte är intresserade av bröst då, vad vet jag?

Mvh,

Richard

• Completorium
    rlevitte skrev 2010-03-17 07:59:58 följande:
    Jag har minnen av tider då man hörde mycket om att män bara tänker på bröst och fitta och glömmer att det finns mer kropp...  jag kan tänka mig att en del reagerade genom att låta bli brösten ett tag, betrakta dem som förbjuden zon, och för en del kan det fått slagsida...  en slags rädsla. Det är i varje fall en teori. Sen finns det nog män som inte är så värst mycket mer intresserade av bröst än någon annan kroppsdel, och det kanske känns som att de inte är intresserade av bröst då, vad vet jag?   Mvh, Richard
    Jo, du har säkert rätt i det! Allt sånt går i vågor.
  • Maryestelle01

Boobisarna är ju det bästa...älskar det. Speciellt när dom suger hårt på brösten..

• FruT81

men sluta nu.....jag vill ju nu ju!!!! :)

• redneck girl

skulle vägra ha sex om inte tuttarna fick vara med.underbart skönt,det bästa som finns är när de blir sugna,smekta och slickade.

• Anonym (sockertopp)

För några dagar sen så fick jag den bästa orgasmen med att han slickade på mina bröst fy fan så nice de var{#lang_emotions_tongue_out}. Så brösten e jätte viktiga under sexet tycker  jag {#lang_emotions_smile}

• Anonym
    Anonym (sockertopp) skrev 2010-03-17 12:38:00 följande:
    För några dagar sen så fick jag den bästa orgasmen med att han slickade på mina bröst fy fan så nice de var. Så brösten e jätte viktiga under sexet tycker  jag
    Att bli slickad på brösten är ju det bästa {#lang_emotions_tongue_out}
  • rlevitte
    multivitaminjuice skrev 2010-03-17 14:24:27 följande:
    Varför skulle man INTE gilla det? Det är ju en erogen zon för tusan.

Det har funnits en idé om att fokus på brösten var liktydigt med en objektifiering av kvinnan.  Och visst kan det bli det, men jag vill minnas att retoriken var en smula hetsk när det begav sig, så jag kan förstå om resultatet blev snedvridet.

Mvh,

Richard

• Anonym (tjej)

jag älskar när han rör,smeker mina bröst!Känner mig kvinnligare då men min kille rör bara i stort sett bara brösten när jag har kläder och bh på mig!Han drar bara bhn åt sidan och pillar och suger när vi har sex och det är ju inte riktigt samma sak.Under sex tar han sällan av mig på överkroppen utan bara på underkroppen!Ibland tar jag själv av mig kläderna men låter bhn vara kvar ska jag säga så här så är den kvar även när sexet är slut...Tar jag av bhn under sex så rör han dem inte så värst mycket mer.Han tycker nog inte om mina bröst tycker att dom är för små,och inte lika fylliga som innan barnen!Jag har 75 b i storlek.Har komplex för att jag tycker dom är små men dom är inte hängiga.Annars har vi ett underbart sexliv men jag vill att han ska röra mina bröst ibland och han vet att jag tycker mycket om det!Ibland blir jag irriterad och småförbannad då han har så lätt att ta ,smeka brösten när bhn är på de känns väl bättre då!Men men han är väl inte intresserad man ska ju inte behöva säga till honom om detta hela tiden!!!

• Maryestelle01
    Anonym (tjej) skrev 2010-03-19 10:33:52 följande:
    jag älskar när han rör,smeker mina bröst!Känner mig kvinnligare då men min kille rör bara i stort sett bara brösten när jag har kläder och bh på mig!Han drar bara bhn åt sidan och pillar och suger när vi har sex och det är ju inte riktigt samma sak.Under sex tar han sällan av mig på överkroppen utan bara på underkroppen!Ibland tar jag själv av mig kläderna men låter bhn vara kvar ska jag säga så här så är den kvar även när sexet är slut...Tar jag av bhn under sex så rör han dem inte så värst mycket mer.Han tycker nog inte om mina bröst tycker att dom är för små,och inte lika fylliga som innan barnen!Jag har 75 b i storlek.Har komplex för att jag tycker dom är små men dom är inte hängiga.Annars har vi ett underbart sexliv men jag vill att han ska röra mina bröst ibland och han vet att jag tycker mycket om det!Ibland blir jag irriterad och småförbannad då han har så lätt att ta ,smeka brösten när bhn är på de känns väl bättre då!Men men han är väl inte intresserad man ska ju inte behöva säga till honom om detta hela tiden!!!
    Oj då..tycker ändå du ska prata med honom om det...Gör en jämförelse med något som han gillar och säg att tänk om du skulle sluta med det..
  • Anonym (hm)

här är en till som älskar det!
    vi brukar börja mysstunden med att han tar rejält i mina faktiskt stora bröst..
    sedan smeker och pillar han på vårtorna.. för atrt sen slicka och suuuuga.

är gravid och har lite råmjölk i brösten och det tänder mig som fan att han får det i sig när han suger...

• FruT81
    Anonym (tjej) skrev 2010-03-19 10:33:52 följande:
    Men visa honom att du älskar dina bröst, smek/pilla på dem när du sitter på honom och rider tillexempel...då måste han ju bara vara med på noterna ;) Jag har inte heller stora bröst efter amning....har bara en liten b kupa/a kupa tillskillnad från när jag ammade stor D-kupa! Lär dig att älska dem....tänk på vilken nytta de gjort och hur fina de är!!

Kramis 
  • valkyrie

här är en till som älskar att bli smekt, klämd, nafsad,biten ja allt som har med brösten att göra. skulle kunna få orgasm bara av att bli masserad av dom.

• redneck girl
    Anonym (hm) skrev 2010-03-19 11:11:28 följande:
    här är en till som älskar det!vi brukar börja mysstunden med att han tar rejält i mina faktiskt stora bröst..sedan smeker och pillar han på vårtorna.. för atrt sen slicka och suuuuga.är gravid och har lite råmjölk i brösten och det tänder mig som fan att han får det i sig när han suger...
    underbart;)
Svar på tråden Fler som bara älskar när män tar på brösten?