Skaljacka under 500kr
Vilken skaljacka rekommenderar du om man inte vill betala mer än 500kr??????????
Vilken skaljacka rekommenderar du om man inte vill betala mer än 500kr??????????
fix
name it
Fix från Lindex
Didriksson
Kapphal
Nameit kanske har skaljackor, kollade förra året men hittade då bara vanliga vattenavvisande jackor.
Fix, Lindex
Kaks, Kappahl
Didrikson
Evererst, Stadium
McKinley, Intersport
eller dyrare märkan begagnat
I år har jag valt FIX.
Fix! Lite bättre än vanlig Lindex-kvalitet. Vi har varit jättenöjda. Kände på årets Kappahl-jackor och de verkar faktiskt vara ganska likvärdiga. Glöm Name it - de blåser det rakt igenom (inte för att de säger sig vara vindtäta....men ändå).
tack så mycket för alla svar.
FIX eller begagnad Polarn o Pyret på Tradera Är helt klart den bästa jackan enligt vår familj och en bättre begagnad räcker gott och väl till ett barn till. Många gånger kan man köpa begagnat som bara använts en säsong av ett barn.
Kappahls nya KAXS ska vara vatten och vindtäta.... 399 satsa på den tycker jag
Om du kan tänka dig begagnat så föreslår jag Nanook som ligger på runt 500-600 kr.
norrbaggen.se har en troll skaljacka för 525. 10 000 mm vattenpelare. Har den till dottern och är helnöjd.
kappahls ny kaxs proXtec är superfina och kanonbra var vinteroverallen!!!
Om du har Lindexkort så får du (på kupong) 30 procent rabatt på ytterplagg. Jag köpte en jättefin äppelgrön Fix-jacka.
vill inte ha begagnat då vi har en lillasyster som kan ärva. vi har redan en didriksson men vet av erfarenhet att vi lär behöva en jacka till.
Ska du inte ha den som en regnjacka så funkar de flesta skaljackorna som har nämnts tidigare i tråden.