• FruT81

Gillar du din g punkts stimulator och får du lätt orgasm med hjälp av den?

Har beställt en "Butterfly kiss" (g punkts stimulator) på ett lustparty och väntar nu förbrilt på att den ska komma hem i brevlådan  :)

Kommer ni lätt med den?

• Svar på tråden Gillar du din g punkts stimulator och får du lätt orgasm med hjälp av den?
  • FruT81

Men kom igen nu tjejer...och killar som leker med staven på tjejen....några mysiga erfarenheter finns det väl? stimulatorn jag beställt har tydligen fått 5 plus i aftonbladets test så någon borde väl ha stött på den? ;)

• Anonym (Negativ)

Jag har testat den och kan ärligt talat säga att den hamnade i sopkorgen. Inget som gav mig något men vi är ju alla olika och vi har alla olika smak.

Kan bara säga lycka till och hoppas att du får bättre erfarenhet :)

• FruT81

ok, tack för svar. Får min idag och mannen ska på jobbfest ;) vi får väl se vad som hända skall....

• Xpando

Hur gick det, var den bra?
    Berätta gärna vad du tyckte var bra eller dåligt!/A

• FruT81

Nej den var skit tråkig (för mjuk och slapp) kunde lika gärna somnat....vibrerade bara lite grann....ska köpa en hårdare, med hårdare vibrationer och som mer ser ut som en sjua.....

• Rynkigutanpåslätinuti

Prova en Lelo Ella. Du får jobba själv men det kanske det kan vara värt. {#lang_emotions_smile}

• FruT81
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-04-08 14:30:12 följande:
    Prova en Lelo Ella. Du får jobba själv men det kanske det kan vara värt.
    Ja den eller en d juicer!!! är mr borta så måste man ju ha alternativ själv ;)
  • Xpando

Vad har du mer för leksaker och vilken är den bästa tycker du?
    /A

• FruT81
    Xpando skrev 2010-04-08 14:55:11 följande:
    Vad har du mer för leksaker och vilken är den bästa tycker du?/A
    Har bara den g punktsstaven och en finger vibrator som är superskön!! Ska som sagt köpa en annan g punktare och är sugen på en rabbit med.......
  • Anonym

Ja, den som ser ut som en sjua, ska ge häftigt sköna orgasmer, har jag hört. Den får man nog köpa sig, men var handlar man bäst, det finns ju en djungel av sexbutiker.

• Xpando
    Anonym skrev 2010-04-08 17:22:10 följande:
    Ja, den som ser ut som en sjua, ska ge häftigt sköna orgasmer, har jag hört. Den får man nog köpa sig, men var handlar man bäst, det finns ju en djungel av sexbutiker.
    Har den något namn denna sjua?
Svar på tråden Gillar du din g punkts stimulator och får du lätt orgasm med hjälp av den?