Har erat missfall börjat med bruna flytningar?
Eller var det rött på en gång?
Hade ni ont?
Eller var det rött på en gång?
Hade ni ont?
Mitt missfall började med bruna flytningar och ett svagt molande i magen.
jag hade litelitelite brunt i flytning vid enstaka tillfälle i 2 dgr, sen dag 3 lite lite rött på pappret. Tjatade till mig VUL idag, och som min känsla sagt så hade fostret dött för 1,5-2 veckor sen.
MEN brunt o lite röda flytningar kan oxo vara helt normalt i de flesta fall så det är inte alls säkert det är negativt för dig!!!
Bra att ni delar med er av era erfarenheter. tack
Jag har haft en brun "mens" sedan i söndags och nu idag har det börjat bli rödare. Det förvånar mig inte om det är ett mf faktiskt.
Jag hade bruna flytningar i ett par dagar och fick göra vul idag.. och hjärtat slog och den sprattlade för fullt :) så det behöver inte betyda det värsta..
Ring in och be att få komma in och stilla din oro. Bättre att veta än att vara orolig.
Jag hade verkligen inte mycket färgade flytningar men sa jag var så orolig så jag fick en jourtid. Tyvärr var det ju tråkiga nyheter för mig men jag håller tummarna för dig!! Har läst om många som haft blödningar och ändå allt var helt ok!!
Vlken vecka är du i??
Styrkekramar
Jag håller på att blöda ut mitt MA nu. Började småblöda brunt i fredags, sedan blev det lite rött typ i söndags, och så satte själva utdrivningen igång igår. Hoppas att det går bra för dig, TS!