• Anonym (kajsa)

Har erat missfall börjat med bruna flytningar?

Eller var det rött på en gång?

Hade ni ont?

• Svar på tråden Har erat missfall börjat med bruna flytningar?
  • Kazeer

Mitt missfall började med bruna flytningar och ett svagt molande i magen.

Oskar 2010.01.02 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Anonym (kajsa)
    Kazeer skrev 2010-03-17 13:26:55 följande:
    Mitt missfall började med bruna flytningar och ett svagt molande i magen.
    Okej.
    Hur länge hade du brunt då innan du fick ont?
  • Kazeer
    Anonym (kajsa) skrev 2010-03-17 13:28:10 följande:
    Okej. Hur länge hade du brunt då innan du fick ont?
    Jag kände av molandet, innan jag upptäckte den bruna flytningen.

Riktigt ont fick jag först flera dagar senare, i samband med den kraftiga blödningen, då allt skulle ut.
  • Anonym (kajsa)
    Kazeer skrev 2010-03-17 13:30:36 följande:
    Jag kände av molandet, innan jag upptäckte den bruna flytningen.Riktigt ont fick jag först flera dagar senare, i samband med den kraftiga blödningen, då allt skulle ut.
    Så du hade inte som brun mens i flera dagar innan störtblödningen då?
  • Kazeer
    Anonym (kajsa) skrev 2010-03-17 13:31:45 följande:
    Så du hade inte som brun mens i flera dagar innan störtblödningen då?
    Ja, jag tror det. Jag kommer inte riktigt ihåg. Men så måste det nog ha varit. Det var i alla fall inga stora mängder med bruna flytningar.

Jag minns att den bruna flytningen kom en lördag. På tisdagen var jag på gynakuten, där de konstaterade att embryot hade dött några veckor tidigare. På torsdagen kom blödningen.
  • Chaam

jag hade litelitelite brunt i flytning vid enstaka tillfälle i 2 dgr, sen dag 3 lite lite rött på pappret. Tjatade till mig VUL idag, och som min känsla sagt så hade fostret dött för 1,5-2 veckor sen.

MEN brunt o lite röda flytningar kan oxo vara helt normalt i de flesta fall så det är inte alls säkert det är negativt för dig!!!

• Anonym (kajsa)

Bra att ni delar med er av era erfarenheter. tack

Jag har haft en brun "mens" sedan i söndags och nu idag har det börjat bli rödare. Det förvånar mig inte om det är ett mf faktiskt.

• sandraaa01

Jag hade bruna flytningar i ett par dagar och fick göra vul idag.. och hjärtat slog och den sprattlade för fullt :) så det behöver inte betyda det värsta..

• Chaam

Ring in och be att få komma in och stilla din oro. Bättre att veta än att vara orolig.
    Jag hade verkligen inte mycket färgade flytningar men sa jag var så orolig så jag fick en jourtid. Tyvärr var det ju tråkiga nyheter för mig men jag håller tummarna för dig!! Har läst om många som haft blödningar och ändå allt var helt ok!!
    Vlken vecka är du i??
    Styrkekramar

• inga76

Jag håller på att blöda ut mitt MA nu. Började småblöda brunt i fredags, sedan blev det lite rött typ i söndags, och så satte själva utdrivningen igång igår. Hoppas att det går bra för dig, TS!

Svar på tråden Har erat missfall börjat med bruna flytningar?