Einar och Dagmar
Hej!
Nyfiken på vad ni tycker om våra nya favoriter: Einar och Dagmar. Ganska ovanliga namn än så länge men det känns som att de borde vara på gång att bli poppis igen. Vad tycker ni?
Hej!
Nyfiken på vad ni tycker om våra nya favoriter: Einar och Dagmar. Ganska ovanliga namn än så länge men det känns som att de borde vara på gång att bli poppis igen. Vad tycker ni?
Jag säger kör på.
einar
Nej, inga namn som ja någonsin skulle komma på tanke att använda till mina barn och stöter jag på ett barn som heter något sådant så skulle fundera på hur den föräldern tänkt men sedan inte bry mig mer om de.
Jag gillar Dagmar!
Inga namn jag gillar, men smaken e olika & tur e väl det :)
Lycka till!
Jag älskar Einar, det är ett superfint namn, verkligen. Jag tycker även om Enar, men Einar är nog lite finare. Dagmar är också mycket tjusigt. Jag har inte funderat så mycket på det dock så jag har väl inte riktigt tuggat klart på det. Men riktigt fina namn. Lycka till
Vad kul med någon fler som gillar Dagmar! Det står mycket högt på vår lista inför nästa barn. Einar är också superfint!
Einar är jättefint tycker jag!
Vi hade en gubbe som granne som hette Einar när jag var liten. Han kammade räv, jäääättemycket räv. När det blåste fick han världens högsta och snurrigaste moikan Jag rådiggar det namnet efter det
Tuffa namn
Min mormor hette Dagmar! Vore lite kul om det "kom igen", jag har inte stött på någon annan som heter det. Fint tycker jag (såklart).
älskar dagmar, tyvärr gör inte min kille det.
Gillar Einar, kanske kan vänja mig vid Dagmar....
Gillar båda namnen och håller med Poulain om att Dagny också är fint
Min pappas farmor hette Dagmar! De e lite tufft! Einar är inte nåt namn som jag personligen skulle valt.