• Hallonröd

"Halvåtta hos mig" - Huvudrätt med tema Sommar

Här kommer familjelivs alldeles egna "Halv åtta hos mig"!

Huvudrätt är det som gäller nu med temat  sommar

Vem lagar den bästa maten, vem presenterar sitt käk på bästa sätt och framförallt, vilken rätt skulle du helst vilja sätta tänderna i?

Kom igen kära "tittare" och tryck på det alternativ som ni finner mest tillfredsställande!

1. Nathalie

Grillade kyckingfileer med blandade grönsaker, potatissallad o bearneisesås.

2. Gurkan

Potatisssallad på bland annat nypotatis och syrliga äpplen, vitlöksmarinerad grillad halloumi, rostad paprika samt en grönsallad med peppriga rädisor

3. Hallonröd

Grillad ört- & citronmarinerad fläskfilé serveras med krämig färskpotatissallad samt grillad tomat, paprika, halloumi och marinerade oliver

4. vampyria2

Grillade rotsaker och majs i örtknyte. Lätt grillad lax med en fräsch sallad på persilja, lök, tomat och lite citron. Tsatsiki  gjord på turkisyougurt, citron, gurka och vitlök. 
    // Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Halvåtta hos mig" - Huvudrätt med tema Sommar
  • tebax

Hallonröd- du får min röst. Det lät verkligen supergott!

• Hallonröd
    tebax skrev 2010-03-17 17:51:07 följande:
    Hallonröd- du får min röst. Det lät verkligen supergott!
    Tack {#lang_emotions_wink}
  • Hallonröd
    Åsa A skrev 2010-03-17 18:25:46 följande:
    hallonröd fick min. MUMS! Fattar dock inte var jag kan se rätterna presenterade?
    Nej det kan du inte.....meningen att man ska försöka föreställa sig rätterna av det vi skrivit bara{#lang_emotions_wink}
  • Elsans
    Hallonröd skrev 2010-03-17 18:29:57 följande:
    Nej det kan du inte.....meningen att man ska försöka föreställa sig rätterna av det vi skrivit bara
    aha, då fatttar jag
  • Humlemamma

Nr 4! Namminam!!! Laaax!!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Knodd - BF 29/9**
Svar på tråden "Halvåtta hos mig" - Huvudrätt med tema Sommar