• smadelene

HALLÅ? vad händer om man blonderar på askblond hår?

vad händer om man blonderar på askblond hår som går lite i grått... blir det blond???

• Svar på tråden HALLÅ? vad händer om man blonderar på askblond hår?
  • Anna o Leia

ja det borde bli bra eftersom det finns så lite röda pigment i håret:)

• 071001

Jag har precis gått från Aniston-brunslingat till ljusare slingor utan problem så det borde inte bli nån konstigt resultat ts.

• smadelene
    071001 skrev 2010-03-18 11:54:31 följande:
    Jag har precis gått från Aniston-brunslingat till ljusare slingor utan problem så det borde inte bli nån konstigt resultat ts.
    OKej! :) kanske du har nå tips på bra blonderings färg som blir riktigt blond av?
  • 071001

Nej, går på salong själv eller har kört med Spray blond som alla fasar så för

• Anna o Leia

köp en blondering/slingor som ljusar upp så många nyanser som möjligt, blir det ändå gult så köp silvershampoo, det är jättebra!

• Taryn

En frisor gor det bast med misnt slitning pa haret, de bleker sen skoljer de haret med en strip eler lagger i en bla-gra toning medan de tvattar ditt har.

Gor du det sjalv sa kor massor med blekning och tvatta haret i silvershampoo om o om igen.. men det blir riktigt risigt..

• Taryn

Forlat laste fragan fel, trodde du ville ha askblont har! Sorry

• zazzza

jag tog en askblond färg på mitt ganska gråa hår för jag ville få mindre gult.
    mn det slår nästan igrönt, alltså för lite röda pigment i askiga färger.... kanske nåt att tänka på för dig,nu har jag köpt en mycket ljus beigeblond som jag ska testa...

livet kräver omväxling
Svar på tråden HALLÅ? vad händer om man blonderar på askblond hår?