Förskola i Råcksta !!
Hej....
Vi ska flytta till Råcksta i sommar och behöver tips på förskolor i området.
Både bra och mindre bra erfarenheter emottages tacksamt!!
Hej....
Vi ska flytta till Råcksta i sommar och behöver tips på förskolor i området.
Både bra och mindre bra erfarenheter emottages tacksamt!!
Finns det verkligen ingen som vet nåt om råckstas förskolor i vällingby????
Har du kollat om det finns privata familjedaghem, även kallad dagmammor, i området?
Tack för ditt tipsmen det fanns inga i området...
Nån annan kanske har nåt tips om bra förskola i råcksta omr...
Vart i Råcksta ska ni bo? Enligt mig är de två bästa förskolorna Skorstenen och Äventyret. Men det är ju så olika vad man är ute efter. Det som jag tycker är kanonbra kanske du tycker är hemskt, och nåt annat som jag inte anser är så viktigt kanske du lägger allra störst fokus vid. Så om du skriver några kriterier du anser en bra förskola bör uppfylla kan jag nog hjälpa dig. Jag kan mycket om förskolor i Råcksta och Vällingby.
Halloj!
Puffar lite här!
Ska också flytta till Råcksta om 1,5 vecka och undrar lite över förskoleplats. Vår son ska börja i höst är det tänkt. Han står i kö på de som ligger närmast där vi kommer att bo men än har man ju chans att ändra om i sina val om man får något hett tips om någon förskola som är bra....
Kanske ska skriva att det som är viktigt för oss är att det inte är för stora barngrupper, antalet barn/pedagog spelar stor roll, att barnen är mycket ute, att förskolan lagar sin egen mat, samt att det är lite flexibelt med hämta/lämna tider eftersom jag har lite konstiga arbetstider ibland.
Om någon har några förskolor att rekomendera så tas rekomendationer varm emot.
Hej! Jag bor visserligen i bromma, men alldeles vid gränsen till söderberga/råcksta. Min tjej ska också börja på förskola i höst så jag är också líte nyfiken på förskolorna där i krokarna :)