• Svar på tråden AC listorna är uppdaterade
  • skogstjejen19

Tydligen var jag så snabb att dom inte hunnit uppdatera alla länder ännu
    Vi står inte i kö längre, men detta med att kolla listorna maniskt, verkar vara ett invant betende som är svårt att ändra haha

• Zabka

LOL

Oj, vilken skillnad i listorna. Är det vanligt att det är så många som försvinner från listorna efter den årliga "upprensningen"?

• Linnis

Hahaha - känner mig också träffad. Vi har precis skickat våra papper till Colombia och ändå håller jag också utkik. Galet. 

• ker70

Hej Våran Längtan{#lang_emotions_dreamer}
    Hur går det för er?

• skogstjejen19
    Zabka skrev 2010-03-18 14:38:45 följande:
    LOL Oj, vilken skillnad i listorna. Är det vanligt att det är så många som försvinner från listorna efter den årliga "upprensningen"?
    Det var verkligen stor skillnad på köerna nu, har inte vart med om att det varit så här stor skillnad efter årliga upprensningen förut.
    Men man förstod ju att det skulle hända mycket efter som AC var tvungen att ha tid på sig att rensa.
    Linnis skrev 2010-03-18 14:39:07 följande:
    Hahaha - känner mig också träffad. Vi har precis skickat våra papper till Colombia och ändå håller jag också utkik. Galet. 
    När kommer man sluta med detta "sjuka" beteende??? haha.
    för min del håller det nog i sig lååång tid, har inte fattat riktigt att vi inte köar i sverige kön längre....
    ker70 skrev 2010-03-18 14:39:19 följande:
    Hej Våran Längtan Hur går det för er?
    Vi har fått första fakturan och väntar nu på pm3 som jag hoppas kommer snart.
  • inga76

Det här låter ju spännande! Jag som köar utan att vara utredd håller dålig koll på uppdateringarna... Går det att förklara för en lekman ungefär hur mycket det har rört sig?

• skogstjejen19
    inga76 skrev 2010-03-18 15:27:03 följande:
    Det här låter ju spännande! Jag som köar utan att vara utredd håller dålig koll på uppdateringarna... Går det att förklara för en lekman ungefär hur mycket det har rört sig?
    om man kollar på dom som har nyare könummer har det hänt massor, men har man äldre könummer från 06-07 då handlar det bara om några få platser i dom köer jag kollat på.
  • inga76

Åhå... Så då kan man glädja sig lite extra om man har maj 09?

• Hej och Hopp

På singellistorna har det tillkommit några högst upp i köerna. Jag antar att det kan vara de som skickat till Nepal...

• Qermit

Här är en till som är glad över de uppdaterade listorna. Vi skuttade upp 8 placeringar till vårt favoritland!!!

Svar på tråden AC listorna är uppdaterade