• annlu748

Trampolin på balkongen...

Hej måste bara kolla vad ni tycker. Själv var jag hembjuden till en bekant igårkväll. När vi sitter och äter så fastnar min blick på en liten flicka på balkongen mitt över. Hon står och hoppar trampolin....på balkongen????? Men gud ropar jag rätt ut i tron om att flickan av misstag kommit ut och börjat hoppa. Men strax därefter kommer storesyster och börjar även hon hoppa. Min vän upplyser mig om att så där gör de där barnen alltid.

Jag blev helt paff...jag skulle aldrig våga ha en trampolin på balkongen. Detta var ju relativt små barn 3-5 år ungefär.
    Skulle du?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-18 14:19
    Givetvis menar jag STUDSMATTA =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trampolin på balkongen...
  • thomasw

Jorden är överbefolkad.

• annlu748

Hahaha ja kanske är så men shit så förvånad jag blev över sättet att avbefolka den =)

• Mithra

Trampolin? Det har man ju bara över vatten när man ska dyka.. {#lang_emotions_undecided} Tror du menar studsmatta.. och nej, vi skulle aldrig ha en studsmatta på balkongen, åtminstone inte användas där. Farligt ju!

• annlu748

Hahahahaah ja klart jag menar studsmatta...undrar var jag fick trampolin ifårn

• annlu748

Hahahaha nu avled jag av skratt...hoppas INGEN har trampolin på balkongen och låter sina bar hoppa. Shit va puckad jag känner mig, men ack så roligt det blev

• Em00

nej aldrig, jag är rädd nog som det är att balkonger ska rasa ner
    när man står/sitter där!

• annlu748

Hade varit intressant att vet hur ni som svarat ja och du som svart att du redan har en, hur ni tänker. För jag kanske bara är nojjig.

• Helene OSV

Om jag hade en väääääldigt stor balkong och studsmattan stod många meter från räcket och det var väldigt högt i tak... och det var madrasserat runt om... så kanske.

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥ Fyran 1009 ♥
  • Elli47

Nej! Aldrig! Ja om balkongen isåfall var jättelik och det var nät runt hela alltihopet så ingen kan fara iväg från studsmattan... :-O

• annlu748

Hahhah okej men jag har fortfarande en sjukt rolig bild i mitt huvud med en trampolin som sticker ut utanför en balkong. =)

• Elli47
    annlu748 skrev 2010-03-18 14:37:54 följande:
    Hahhah okej men jag har fortfarande en sjukt rolig bild i mitt huvud med en trampolin som sticker ut utanför en balkong. =)
    så tänkte jag också först!
  • annlu748

Hahahha hur sjukt som helst

• logg81

Ha ha ha.... nej varken trampoliner eller studsmattor sätts/ställs på denna balkong

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • annlu748
    logg81 skrev 2010-03-18 16:03:12 följande:
    Ha ha ha.... nej varken trampoliner eller studsmattor sätts/ställs på denna balkong
    Word =)
Svar på tråden Trampolin på balkongen...