• smurfen08

NAN Ha1 - vart köper jag det?

Någon som vet vart jag kan köpa NAN Ha 1 i sthlm?
    Jag har prövat "vanliga" NAN men fick råd/tips av BVC att pröva antingen NAN Ha 1 eller Semper Bifidus då vår lilla kille blivit förstoppad på sistonde. Har prövat Semper Bifidus och det funkar inte så bra plus att kräket luktar så himla äckligt i jämförelse med NAN.

Apoteket hade bara Semper Bifidus och på ICA har jag bara hittat vanliga NAN. Kanske att Maxi eller andra butiker har eller så kanske apoteket kan beställa in? Någon som vet?

• Svar på tråden NAN Ha1 - vart köper jag det?
  • flisloppan

Bor i en liten ort och här finns det på vanlig ica affär.
    Maxi brukar ju ha lite större utbud, kolla du där!

• smurfen08

Åh, tack! Ska kolla Willys (typiskt att jag var där idag och tänkte på att kolla ) och en annan ICA maxi än Sickla och vår lokala Ica.

• Nemiia

City Gross har också, daglivs vid fridhems plan de flesta större matvarubutiker.

• smurfen08

Kanon tack! Vad gör man utan FL
    Jag ska till Fridhemsplan imorgon så då kollar jag där!

• Nemiia
    smurfen08 skrev 2010-03-18 22:00:20 följande:
    Kanon tack! Vad gör man utan FL Jag ska till Fridhemsplan imorgon så då kollar jag där!
    Hoppas du slipper använda den länge för den är rätt dyr jämfört med vanliga NAN
  • smurfen08

nää säg inte så   - hur mycket dyrare? vad kostar HA?
    Semper Bifidus kostar 99kr förpackningen och det tycker jag är dyrt...

• Nemiia
    smurfen08 skrev 2010-03-18 22:26:54 följande:
    nää säg inte så   - hur mycket dyrare? vad kostar HA? Semper Bifidus kostar 99kr förpackningen och det tycker jag är dyrt...
    Ja inte mer än bifidus iaf tror jag. Har för mig att den kostade typ 89 kr på city gross men det är ju dyrt om jämför med vanlig nan som kostar typ 57 kr
  • smurfen08

Nu har jag köpt NAN Ha1. Hittade på ICA maxi. Kostade 85kr. Vilken skillnad mot Sempers Bifidus! Ska inte gå tillbaka till Sempers.

Mycket gladare kille med mindre magknip och kräks istort sett inte alls (och det luktar inte apa!) och han bajsade igår men verkar som vi får nöja oss med "leverans" mer sällan än förr.

Svar på tråden NAN Ha1 - vart köper jag det?