Ensam pappa..
Jag är ensamförälder sedan 3 veckor! Jag ska ha min dotter varannan vecka och ser fram emot det. Tycker det är hemskt att jag inte klarade att hålla samman min lilla familj, känner bara misslyckande. Vi växte sakta från varandra under 2 års tid och det gick inte att förhindra. Det enda jag ville var att få mer tid tillsammans med min sambo! Träna, promenera med mera. Hon betyder mycket för mig och kommer alltid göra det. Det finns nog inte så bra framtidsutsikter för mitt ex och mig känns det som men drömmen lever kvar att träffa en kvinna som är lite som jag! Gillar att ta hand om sig, träna, jogga och utforska våra svenska vägar från norr till söder.
Det är frustrerande att allt tog slut då barnet kom! Varför blir det så? Jag har hjälpt till hemma med damsugning, tvättat, vikt tvätt och skött om våra bilar! Jag har också varit sjuk med 2 tumörer varav en är borttagen. Det har varit en svår tid för mig som min sambo inte stödjat mig alls i, tycker jag. Nu är jag på bättringsväg med både hälsa och arbete och då lämnar hon mig!
Jag skrev på mitt nya hyreskontrakt idag och det kändes som att vinna 50 mille och samtidigt få besked om att jag kommer dö om en vecka!! Det var inte kul med andra ord. Jag kommer göra allt för min dotter och om jag fått välja skulle jag inte gjort något annorlunda merän att hålla käften och svälja undan! Tror det är enda sättet att få ett förhållande att funka.